/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
"Kontaktpersoner i Windows mai
Fra : Myns
Vist : 556 gange
300 point
Dato : 31-03-08 07:46

I Outlook Express kun jeg se mine kontaktpersoner nede i venstre hjørne. Nu har jeg fået Vista og bruge Windows mail. Jeg kan ikke finde ud af, om jeg kan lave det sådan, så jeg kan se mine kontaktpersoner lige som i XP.

myns

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 310 point
Dato : 31-03-08 08:08

Det kan du ikke........

Men hvis ikke du allerede har det kan du lægge iconet oppe på værktøjslinien (ligner et visitkort)

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-03-08 08:11

Øverst i Værktøjslinien i VIS vælg Layout må du kunne indstille det til at vise kontaktpersoner.

Mvh
Joan / maxhankat

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-08 08:12

Citat
Øverst i Værktøjslinien i VIS vælg Layout må du kunne indstille det til at vise kontaktpersoner

Ikke i Vista Mail

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-03-08 08:30

Godt jeg ikke har Vista refi. Jeg hører kun minusting om det program.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-08 08:37

Ja - layoutet skal man vende sig til.....

Men når det er sagt er det "efterhånden" begyndt at fungere.....

Dog kniber det stadig med "visse" programmer, men de der fungerer, fungerer til gængæld 110%

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-03-08 08:47

Ja, og når man skal vænne sig til noget nyt skal man vænne sig af eller glemme noget, man lige kan så godt, og det hader jeg. Jeg hører til i den ældre del af skalaen og tåler ikke de store forandringer. mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-08 08:54

Bliv du TRYGT ved XP

Den behøven man ikke længere vende = vænne sig til

det er tidligt på dagen

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 31-03-08 09:25

Nu har jeg afinstalleret min Vista, så det er lige med at huske det:
klik på opret mail/klik på "adressebogen" til venstre, der ligger alle adresser, klik på den ønskede. og sæt i eks CC
du kan gøre det samme i OE

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-03-08 11:57

refi

Når bare man forstår hvad hinanden mener - og det gør man jo.

Har du set den test med en teksten hvor alle ord , har de bogstaver, de skal have, men som bare er sat i en anden rækkefølge. Det kan mana faktisk godt læse. Hjernen ordner det fint.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 31-03-08 11:59

ikke mana men man -

Undskyld Myns , at vi misbruger din tråd til privat tant og fjas!

Godkendelse af svar
Fra : Myns

Dato : 01-04-08 00:04

Tak for svaret refi.

myns

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-08 07:33

Selv tak....