/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Fejl i Album
Fra : geu
Vist : 575 gange
500 point
Dato : 30-03-08 21:12

På en ellers god serie på DR1 var der een stor fejl i dag så ikke skulle være der...

Fandt i den også???

Hvis der nu er flere en den jeg har set så bliver der point til dem der kan bevise dem

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-03-08 21:22

Var det Goebatjof i tv??? Eller nye ølflasker i Spanien ?? en for ny Fotokopimaskine ???

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 30-03-08 21:26

Kan du selv bevise, at du har fundet en fejl

Kommentar
Fra : geu

Dato : 30-03-08 21:32

Sunowich>>> Fotokopimaskine ja så hård er jeg ikke.. Men nej det var ikke det jeg har set. Men ølflaske har du lidt ret i nu du lige nævner det Skal lige se igen.

Men nej ikke den fejl som var meget tydelig, som alle kan se når man tænker sig lidt om.

Kommentar
Fra : joand

Dato : 30-03-08 21:50

Nr plade på 2cv
noget med "UR?????"

Er Det ikke en nyere indregistrering

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-03-08 22:02

SKIE sikkerhed_____eller var DET #2 farking FEJL
masser af småejl i den film_men de kan ikke gøres OP
som en HELHEDb /

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-03-08 22:05

Citat
Hvis der nu er flere en den jeg har set så bliver der point til dem der kan bevise dem

SKÅL ____igen_hader at gense den ÅRGANG

SECU>>RITAS__???
skie tangenter__skifter til ET

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 30-03-08 22:07

Citat
Var det Goebatjof i tv??? Eller nye ølflasker i Spanien ?? en for ny Fotokopimaskine ???

Skie point JAGT_LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLlllllllllllllllllll
sidder og venter svar p en skie MELODI_
der heller IKKE var tilstede DENGABG

Kommentar
Fra : geu

Dato : 30-03-08 22:10

Jeg skal lige gøre opmærksom på det er for afsnit 4 D.30-03-2008

joand >> Jeg har ikke set nr.plade på en 2cv der ikke passer. Om end det var i sidste afsint skal være usagt.

k1975>> Du kan gense afsnit på dr.dk/dr1/album så kan du komme med min. inde i afsnit det må da være bevis hvis en given genstand ikke var og finde i 1889.

klamigen >> hva

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 23:32

Citat
det må da være bevis hvis en given genstand ikke var og finde i 1889
det meste i den serie fandtes ikke i 1889 undskyld jeg kunne ikke lade være at påpege din fejl