/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
problemer medal of honor
Fra : janik
Vist : 328 gange
100 point
Dato : 30-03-08 14:14

Jeg har lige købt medal of honor pacific assault for at spille online.
Men når jeg lokker på en server skriver den at jeg skal opdatere med en pacth 1,2
det gør jeg så også skriver den at min cd key ikke passer?
Spillet er helt nyt og lige pakket ud så den cd key burde vel virke??

Kommentar
Fra : jakob20

Dato : 30-03-08 18:52

Det kan være at at din cd-key bare ikke passer til den path du har hentet. Download en key-generator og find den den vej. Bare søg på google så finder du den..

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 31-03-08 07:58

Eller du kunne prøve at skrive til deres support...

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 09-06-08 20:14

Har du hentet den forkerte patch? Der er ofte forskellige patches til EU og USA og nogen gange bruger de også 2 forskellige cd-key systemer. Selv hvis du tror at du har hentet den rigtige så prøv at hente de andre udgaver af patchen og se om det virker

Kommentar
Fra : Super_Plonk

Dato : 16-06-08 13:37

Tror Zyphoz har ret men prøv at ringe til deres kunde service det burde enten stå på en lille seddel inde i den æske eller i manualen eller kan det helt sikkert findes på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 16-06-08 14:59

Dato : 30-03-08 14:14

Lagde lige mærke til dette :P

Tror ikke han følger spørgsmålet mere :P

Kommentar
Fra : Super_Plonk

Dato : 16-06-08 15:01

haha!