/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
dr..big
Fra : karsten62
Vist : 858 gange
300 point
Dato : 29-03-08 07:43

Hej.
har en pgo dr.big når jeg tager gasen af og den går i tom gang skyder den og går i stå. Nogle gange skyder den også når den startes

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-03-08 09:38
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-08 19:05

Ku tyde på at den ikke tænder hvergang Har du skiftet tændrør for nylig ??? går den ellers ordentligt ???

Kommentar
Fra : karsten62

Dato : 29-03-08 19:30

Tændrøret er helt nyt. når jeg kører er der ikke noget, kun når jeg kommer til et kryds og tager gassen af, kan være svært at starte igen

Kommentar
Fra : Technotang

Dato : 01-04-08 16:31

Er det det rigtige tændrør :)?

Kommentar
Fra : HansenHimself

Dato : 01-04-08 21:09

blander du selv din benzin med 2 taks olie? måske kunne blandingen være for tyk eller for tynd? sådan var det med min dirtbike

Kommentar
Fra : HansenHimself

Dato : 01-04-08 22:02

du kan ivertfald købe en lille dunk 2 taks olie på random tanke eller i harald nyborg(Hvor jeg arbejder) som blanses op med 5L benzin.

Kommentar
Fra : karsten62

Dato : 02-04-08 14:26

nej blander det ikke selv der er en tank til olie

Kommentar
Fra : patty

Dato : 11-04-08 09:35

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at få karburatoren indstillet..
Har en ven der også har en dr.big.. og den havde også noget vrøvl med tomgangen, men det blev ordnet ved at indstille karburatoren..