/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Email til MSN Messenger
Fra : Harlekin
Vist : 824 gange
150 point
Dato : 01-10-01 16:21

Er det muligt at sende en email til MSN Messenger så brugeren får en besked med emailens indhold?

Det er muligt med ICQ ved at sende en email til <icq nummer>@pager.icq.com, men hvordan gør man det med MSN Messenger?

Accepteret svar
Fra : kepe2000

Modtaget 160 point
Dato : 01-10-01 16:43

Hej!

Alle, som benytter MSN Messenger har jo også en hotmail eller MSN-mail adresse. Det er jo netop denne mailadresse, som er adgangen til messenger. Derfor sender du bare beskeden til vedkommendes hotmail/MSNmail og vedkommende vil automatisk få beskeden om ny post i MSN Messenger programmer, hvis han er online. Eller han vil modtage beskeden om der er post til ham næste gang han går online i Messenger.

Hvis vedkommende du skal sende en mail til er i din venneliste, så højreklikker du bare på navnet og vælger send e-mail, hvorefter programmet selv finder hans e-mailadresse.

Hilsen
K.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-10-01 16:07

Harlekin skrev:

>Det er muligt med ICQ ved at sende en email til <icq
>nummer>@pager.icq.com, men hvordan gør man det med MSN Messenger?

Det kan man ikke. Hvis brugeren bruger Hotmail, så kan han vist vælge
at få besked i Messenger når der er ny mail - men sende en mail
direkte på samme måde som i ICQ, det kan ikke lade sig gøre.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.
* * * Nu også gratis operatørlogoer! * * *

Kommentar
Fra : laxxe

Dato : 01-10-01 18:30

Heje Kepe2000.

Jeg bruger MSN Messenger, men bruger da ikke en Hotmail/MSN/Passport-mail konto - det behøver man ikke have.

venligst,
Lasse