/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan ikke afspille
Fra : legind
Vist : 580 gange
100 point
Dato : 28-03-08 00:00

jeg var inde på dr og ville se x-faktor klip men den startede med at sige at pop up var blokeret
det er nu fjernet men den siger bare blub og vinduet forsvinder igen hver gang jeg vælger et klip
jeg har prøvet at slå min antivirus fra det hjalp ikke firewall er også blevet slået fra det hjalp heller ikke hvad gør jeg

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-08 00:03

Prøv at lukke din browser og start forfra en gang

Kommentar
Fra : legind

Dato : 28-03-08 00:07

ej det ser ud som om der står sex faktor men det er x-faktor

Kommentar
Fra : legind

Dato : 28-03-08 00:10

har prøvet jeg har også haft genstartet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-08 00:10

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-08 00:11

Prøv at gå til Funktioner>Blokering af Popup vinduer>Indstillinger for bloker... i det vindue der kommer frem skriver du www.dr.dk tryk på tilføj, så skulle det virke

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-08 00:12

Hmm det er måske codec du mangler Har du kunnet se noget der før ?? Ellers så prøv lige denne Browser http://www.avantbrowser.com/download.html

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-08 00:17

Det er popup der lukker vinduet, du behøver ik at hente anden browser!

mvh klaudi

Kommentar
Fra : legind

Dato : 28-03-08 00:20

sunowich det virkede med det samme
er det så et codec jeg mangler jeg kan ikke huske hvornår jeg har set noget på dr før

Kommentar
Fra : legind

Dato : 28-03-08 00:24

klaudi jeg har allerede tilføjet dr i pop up men hjælper ikke den siger bare en blip lyd

Kommentar
Fra : legind

Dato : 28-03-08 00:27

kan det være media player der er problemet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-08 00:31

Nede i bunden af browservinduet, kommer der ikke et ikon ved siden af phising ikonet? der kan du gi tilladelse til at popup må åbne

Kommentar
Fra : legind

Dato : 28-03-08 00:34

nej vinduet kommer kun lige frem i et sekund og så siger den en lyd

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-08 00:37

Det er i hovedvinduet der skulle være et ikon, i statuslinjen

Kommentar
Fra : legind

Dato : 28-03-08 00:41

jeg har tilladt pop up vinduer men det virker ikke jeg har prøvet at slå lyden fra når der kommer pop up vinduer men der kommer stadig en blib blob lyd

Kommentar
Fra : legind

Dato : 28-03-08 00:46

nå jeg må kigge vidre på det imorgen skulle jo gerne kunne komme op på arbejde men indtil videre tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-03-08 00:54

Ok, har lige været på dr.dk det virker fint her

mvh klaudi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-08 14:02

Du har en ANDEN popup stopper der blokerer i IE

Derfor kan du se det i andre browsere....