/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Webhotel
Fra : Dudder
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 27-03-08 11:29

Jeg overvejer at flytte til et andet webhotel og er faldet over www.domaindirect.dk - er der nogen, der har erfaringer med dette, både gode og dårlige ??

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-03-08 22:02

Kender ikke det omtalte, men kan bestemt anbefale nedenstående...

http://www.servage.net/?coupon=cust13930

Som har alt hvad der skal til - til kun kr. 39,- pr måned (et lille reklameindsalg...)

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 28-04-08 19:06

Hvis du vil have et gratis hotel som har det samme og tilbyde som alle de andre gratis- og betalingsløsninger, så gå ind på www.hilsoe.dk

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-04-08 20:15

Hvad hunden... køre? dette spørgsmål endnu?

Kommentar
Fra : Dudder

Dato : 28-04-08 20:23

Ups, det må du undskylde, jeg har kæmpet og kæmpet med den skid.. hjemmeside, men nu ser det ud til at virke.

Godkendelse af svar
Fra : Dudder

Dato : 28-04-08 20:23

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-04-08 23:24

Tak for pointene, men hvordan får jeg dem lige?