/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Deling af netværksprinter
Fra : moltov
Vist : 753 gange
100 point
Dato : 27-03-08 10:42

Hejsa

Jeg skal snart have en kopimaskine op på et netværk. Det er der såmænd ingen problemer med...Problemet er dog, at jeg har to typer netværk. Altså 2 seperate netværk, som IKKE må snakke sammen. Kan man dele kopimaskinen mellem disse to netværk?

VH
Moltov

Kommentar
Fra : kj

Dato : 27-03-08 10:53

Det skulle da være muligt at køre fra hver sit netværk, hvis driverne er installeret på hvert netværk.
Printeren har jo formentlig kun en IP adresse.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 27-03-08 10:55

Du har formentlig også forskellig arbejdsgrupper på dine 2 netværk, så installer printeren hos begge arbejdsgrupper

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 27-03-08 10:58

Kj--> Ok, så jeg skal bare smid en router på printeren?

Kommentar
Fra : kj

Dato : 27-03-08 13:34

Hos os instalerer vi kopimaskinenerne på hver af de arbejdstationer, der skal bruge den. Selv om den er installeret på den ene arbejdsgruppe, kan begge arbejdsgrupper godt vær installeret på alle maskiner, uden at jeg for eks. kan se hvad der ligger på de andre, arbejdsgrupper.

Hvad er det for en maskine og hvilken farveserver ligger der på den.