/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
"Prøv og kig mand"
Fra : creamygirl
Vist : 1032 gange
100 point
Dato : 27-03-08 03:22

Fantastisk.

Ja man kan blot måbende kigge på - og i sit stille sind tænke, at denne unge mand må være et produkt af en lidt for massiv fætter og kusine avl.

Èt er at psykopaten har lagt videon ud på You Tube frivilligt. Men hvis det er for at vise verden den barske og umenneskelige danske politibrutalitet, så har han tabt ..

http://www.youtube.com/watch?v=83L7rTH3q9s&feature=related

Drengene fra Angora kunne ikke have lavet en bedre klaphat. Personligt har jeg efter at have set dette klip, en væsentlig større forståelse for affektmord ..

Point går til dén, som kan nå at tælle hvor mange "prøv og kig" der findes i vidoen ... LOOOL

PS. Der findes iøvrigt en del 2 og 3 (prøv selv og kig LOOOL) - hvis nogen skulle have trang til lidt mere "politi chikane" udøvet af Roskilde politi ..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-08 07:48

Han har været oppe i dette spørgsmål og nej.... gider ikke tælle ....gider i det hele taget ikke se den nød igen

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=119016

Hav en solrig dag SunoFisk Der kun har en profil

Kommentar
Fra : Sherlock-Holmes

Dato : 27-03-08 07:49

Hallo Lady

"prøv-at-kig" siges 24 gange

(+ kig lige kig her) = "kig" vel 33 gange i alt

*****

"hvad er det de laver" 6 gange
"fucking-skid" 5 gange
(og et par få andre sætninger gentages 3 gange)

Ja, der er drøn på mundtøjet

Kommentar
Fra : Sherlock-Holmes

Dato : 27-03-08 08:38

Jeg har da også kun en profil

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-03-08 08:59

Det' ordentlig sygt klip mand!

Eller på dansk.. Kæft en klaphat.

Hatten af for betjentene, der udviser en enorm mængde tålmodighed med dette unge menneske.

Kommentar
Fra : Nesdam143

Dato : 27-03-08 09:11

Der er kun en vej UUUUUUUUUUUUUUUUUUUd med ham. Psyko.

Kommentar
Fra : Sherlock-Holmes

Dato : 27-03-08 11:06

Er spørgsmålet ikke om hvor mange gange den nydelige unge mand siger" prøv og kig" -
på perfekt Rigsdansk?

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 27-03-08 11:25

Hold kæft hvor er i nemme.

Citat
Hatten af for betjentene, der udviser en enorm mængde tålmodighed med dette unge menneske.

DET ER EN UNDERVISNINGSFILM FRA POLITISKOLEN.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-03-08 11:50

Jeg så den forleden, nej det er ikke "hvad er det han laver" det vist spørgsmål og idioten har en hjerne, hvis han håber på sympati, så er det her skudt langt ved siden af, første gang jeg så den var det lige så jeg krummede tæer, nu kan jeg bare grine jeg er ikke helt sikker på, at jeg kunne optræde så stille og værdig som de viste politi betjente gjorde

Kommentar
Fra : DrWatson

Dato : 27-03-08 11:51

Citat
DET ER EN UNDERVISNINGSFILM FRA POLITISKOLEN

Godt der er nogen, som er vågen, for det er det naturligvis. Se bare hvor den ene betjent smiler til "skurken" på et tidspunkt.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 27-03-08 13:04

Gad vide hvad klaphatten fortæller vennerne efterfølgende.... POLITIVOLD, sådan nogle RACISTER

han skulle ha sådan en på hovedet, eller det er i hvert tilfælde det man får lyst til at give ham

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 27-03-08 14:05

Det er sku bekymrende at vores land er beboet af sådanne idioter....ha ha sikke en KAFFE BØNDE

Hans klip burde vises i TV-avisen, så hele Danmark (Også humanisterne) kunne se i hvilken retning vi er på vej mod. Og hvordan det Danske samfund er blevet ødelagt af nogle store idioter af politikere.

Gud bevare Danmark

Kommentar
Fra : Sherlock-Holmes

Dato : 27-03-08 14:12

På 2 andre af de små videoer siger Mohammed Jr:

"Det er rigtigt flot" & "Gå ud og fang nogle forbrydere, det er det I er gode til"

= -Ros

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-08 14:31

Det beviser jo kun at den sidste idiot ikke er kommet til landet endnu ??
De tror de er nogle fandens fyre og det er de jo også på "sin " vis.
KLAPHATTE !!!

Kommentar
Fra : KLAP_HAT

Dato : 27-03-08 14:48

Citat
KLAPHATTE !!!

- Og hvad er der så galt med dem, må jeg spørge?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-08 14:57

Hej.
Intet så længe det er den slags

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 27-03-08 15:28

Hvorfor er den lige optaget med en mobil telefon og af 3 gange hvis det er en film til politiskolen???

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-03-08 16:09

copycakDk, du har en pointe der

Og creamy, den har været vist her på sitet den anden dag, men det kunne du jo ikke vide
Men en torsk det er han sgu

Kommentar
Fra : Xer0n

Dato : 27-03-08 16:15

Citat
Men en torsk det er han sgu

Hvem af betjentene mener du?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-03-08 16:17

Tvivler stærkt på, at en undervisningsfilm ville blive optaget på en mobilos og lagt på youtube.

Jeg vil dog sige, at der også findes danske Brian'er (no offence til dem der måtte hedde Brian) der taler på samme horrible måde.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-03-08 16:56

Nej det er sgu da ikke en undervisningsfilm..den type findes ..desværre..og alt for mange af!

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 27-03-08 17:48

ohh myy man skal da heldigvis lede længe efter en nar som ham der poletnegeren.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 27-03-08 18:37

Gud bevare Danmark

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-08 19:27

Jeg tror det er bedre vi selv tager os af det. Jeg synes der mangler historisk belæg for, at den kære Gud kan klare noget som helst, andet end lave rav i den

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-08 03:19

Citat
Er spørgsmålet ikke om hvor mange gange den nydelige unge mand siger" prøv og kig" -
på perfekt Rigsdansk?

Skulle det gøre en forskel, synes du?! .... En klaphat er en klaphat, uanset man mestrer sproget på perfekt dansk, eller ej. Jubelidiotens aggression overfor de 2 rolige betjente vidner om total mangel på realitetssans og opdragelse. Og så er jeg sådan set fløjtende kold overfor, om opdragelsen har været dansk eller ej!.....Jeg konstaterer kynisk, at opdragelsen er forfejlet.

Og mange tak smokei. Det er da betryggende, at du VED det er en undervisningsfilm. Jeg regner selvfølgelig med, at du kan fremvise dokumentation for din påstand?! - og ikke efterlader mig med indtrykket, at du er fuld af crap, og udtaler dig om noget du reelt ikke ved om holder vand..

Dog må jeg retfærdigvis oplyse dig, at selvom det skulle vise sig at du har ret (jeg venter spændt på din dokumentation) - så bortforklarer det jo ikke, at den opførsel der ses på videoen er hverdag for mange af betjentene i de større byer – og overhovedet ikke er så langt fra virkeligheden, som du slår det hen til at være.

Det er slet ikke unormalt, at den "hårde" kerne opfører sig præcis så pilråddent som det ses i klippet, når de er i kontakt med ordensmagten. Faktisk er det eneste trøstende, som jeg kan få øje på, hvis det altså ender med at du dokumenterer din påstand om at det en undervisningsvideo - at de 2 betjente i videoklippet, straks ville have kastet klaphatten ind på bagsædet af patruljevognen, og kørt ham til nærmeste psykiatriske skadestue. Staklen (fake eller ej) er jo rablende sindssyg - og bør tilses af en psykiatrisk overlæge (hvis hændelsen er virkelig).

Men egentlig er det jo pisse ligegyldigt, om videoen skulle vise sig at være brugt som undervisnings materiale – for det ændrer jo ikke en tøddel. Der er rigelige af andre eksempler på, at storbyerne er inficeret med stupide jubelidioter udenfor pædagogisk rækkevidde.

Kig: http://politiken.tv/nyheder/indland/article257937.ece

Ovenstående er et eksempel fra urolighederne på Nørrebro (efterdønningerne at nedrivningen af ungdomshuset) hvor en eller flere personer ved ren provokation, forsøger at fabrikere beviser der skal fremstille politiet som voldspsykopater. Men det er måske OGSÅ en video, der ifølge dine kilder bliver brugt som undervisnings materiale?!

Haha, svaret har jeg selvfølgelig selv. Nej det er det IKKE. Klippet stammer fra en anholdelse, som i medierne blev fremstillet, som særdeles grov, hvilket jo kan undre. For mig at se (og sikkert også mange andre), så er det en ganske almindelig anholdelse, som efterfølgende, af den anholdte (og vennerne), blev forsøgt fremstillet som en ekstrem brutal anholdelse. Men godav do - Jeg må simpelthen le. Med mindre man har en forventning om, at når man bryder loven og tillader sig at provokere med hånende bemærkninger til ordensmagten, så fremtryller disse selvfølgelig en limousine, og kører én til nærmeste 5 stjernede hotel, og det så viser sig at denne forventning ikke holder stik – tja så er der vist ikke meget at komme efter hvad angår påstanden og manipulationen om politibrutalitet..

Citat
§ 121. Den, som med hån, skældsord eller anden fornærmelig tiltale overfalder nogen af de i § 119 nævnte personer under udførelsen af hans tjeneste eller hverv eller i anledning af samme, straffes med bøde eller med fængsel indtil 6 måneder.

http://themis.dk/synopsis/docs/Lovsamling/Straffeloven_kap_14.html

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-08 03:28

Faktisk så synes jeg, at videoklippet illustrerer min opfattelse af, at rigtig mange (alt for mange) af de utilpassede unge, er fuldkommen bevidst omkring det faktum, at hvis blot de truer med en forside på f.eks. EB, eller kæfter op om racisme, når de kommer i berøring med ordensmagten – så er der sikret fri bane til at håne/fornærme, og sågar kaste brosten og andet gejl efter den/de betjente som blot passer deres arbejde. Og det endda uden, at det har nogen særlig konsekvens.

Det sørgelige er, at Brian og Ali’s forældre nok skal nok sørge for, at fokus holdes på, om deres små pus har lidt overlast ved en anholdelse. Men det er selvfølgelig også så meget lettere at tjekke, om et kropshår på ens lille uskyldige pode ligger i den forkerte retning, end det er at indse man har fejlet som forældre - og har opfostret sit afkom til en småtkørende karakterafviger med dyssociale træk.

Vi har før set, at kan disse små okkinokker ikke provokere ordensmagten til at tage fat i dem (og helst mens mor filmer, selvfølgelig) – ja så må man nøjes med at brokke sig over maden ved en anholdelse. Jeg spørger bare - Kan man andet end krumme tæer, når vore hjernedøde medier lader sig forføre af en flok utilpassede unge mennesker, og beskriver hvorledes disse stakler ved masseanholdelser (af et døgns varighed) nærmest har været udsat for hungersnød og er blevet stressede og har tabt sig, fordi de er blevet bespist med burgere fra McDonald's?!

Personligt ækles jeg ved tanken, at unge mennesker som frivilligt tager del i ulovligheder kan gå op i, om den mad de får serveret efterfølgende i politiets varetægt nu også svarer til deres forventninger. Det lader ikke til, at de i sådanne situationer skænker hændelserne der er gået forud mange tanker. Om den brosten man kort forinden kylede ud over en menneskemængde har forvoldt menneskelig skade – eller om ejeren af den bil man satte i brand, er forsikret – eller om branden har udviklet sig og antændt andre ting …osv. Men det er selvfølgelig også svært når man har sine egne bekymringer at gå og slås med. (jvnf. de skide burgere fra McDonalds)..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-03-08 03:50

"staklen" ser da meget lidende ud ved den anholdelse havde han virkelig forventet, at han kunne tiltale politiet på den måde ? Jeg er glad for ikke at skulle konfronters med den slags, jeg tror ikke at jeg kunne optræde så rolig og besindig når jeg skulle håndtere sådanne physkopater

Kommentar
Fra : Sherlock-Holmes

Dato : 28-03-08 07:21

God Morgen creamygirl

Nej det spiller ingen rolle om provokationen er på perfekt Dansk eller ej.

Citat
Point går til dén, som kan nå at tælle hvor mange "prøv og kig" der findes i vidoen ... LOOOL

Får jeg så ingen points alligevel?

Du har da ret det er et fjols, ham uden politiuniform. Og han er for dum, hvis han tror han opnår noget positivt for sig selv, ved at vise det på Youtube. For alle har naturligvis sympati for Roskilde politi i den situation. Man skulle faktisk tro det var en, som ville latterligøre "Fætter-Mustafa", der havde sendt den ind!

Kommentar
Fra : DrWatson

Dato : 28-03-08 07:34

Citat
jeg tror ikke at jeg kunne optræde så rolig og besindig når jeg skulle håndtere sådanne physkopater

Det kunne jeg heller ikke, o.v.n
Og jeg tror også at betjentene ville være knabt så beherskede uden mobil-vidner.
Måske ligefrem givet han et lille klap på hatten.
(2 vidner mod 1)
Siger ikke det er tilfælde, men det er hørt før...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-03-08 08:34

Vi må ha en lov der forbyder at filme offentligt ansatte på arbejde uden tilladelse

Hav en -rig dag

Kommentar
Fra : Sherlock-Holmes

Dato : 28-03-08 09:11

Citat
Vi må ha en lov der forbyder at filme offentligt ansatte på arbejde uden tilladelse

Siger du, at de er på arbejde uden tilladelse?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-08 09:17

Man kunne samtidig lave en lov, som forbød journalister og andre at beskrive hvad de oplevede, så politiet kunne få helt arbejdsro. Jeg tror man havde det i Østtyskland og stadig har det i Kina, og det fungerer fint.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-08 09:19

Hov...jeg glemte at ønske alle de dejlige brugere en helt fantastisk og solstrålebeskinnet fredag.

Klumme Som slet ikke har nogen profiler

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-03-08 09:30

Sherlock-Holmes

Kommentar
Fra : Sherlock-Holmes

Dato : 28-03-08 09:41

Ja så er DK jo alligevel bedre - End Kina & DDR

SherlockHomes,
som har én til profil: DrWatson

Kommentar
Fra : Sherlock-Holmes

Dato : 28-03-08 09:42

Yes, My Boy - Or Girl !

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-08 13:43

Citat
Får jeg så ingen points alligevel?

Det gør du da - for de er jo helt vildt vigtige ..

Men jeg beslutter selv hvornår tråden lukkes ..

Kommentar
Fra : Can-You

Dato : 28-03-08 14:04

Citat
Men jeg beslutter selv hvornår tråden lukkes ..

Naturligvis Flødepige, det er jo din sy-tråd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-03-08 14:20

Citat
Naturligvis Flødepige, det er jo din sy-tråd

Må jeg foreslå dig, at du tager dit genkendelige "tøj" på?!

Det er sq så trættende med de mange dobbeltprofiler - og ikke mindst fjollet, at skifte nick hele tiden.

Kommentar
Fra : Can-You

Dato : 28-03-08 17:14

Citat
Det er sq så trættende med de mange dobbeltprofiler - og ikke mindst fjollet, at skifte nick hele tiden.

Yes, Yes ...

Men hvilket "tøj" skal jeg dog vælge?

- Det er lettere for dig, som altid er den samme...

Kommentar
Fra : nitteLOD

Dato : 31-03-08 11:42

Vist mere end 1 person, som synger:
"Jeg snakker med migselv"

Kommentar
Fra : calista

Dato : 31-03-08 14:49

Hvad havde den unge mand dog forestillet sig??

At blive hyldet som helt måske??

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article988696.ece