/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Claus/Klub 72 - klamt!
Fra : Rahbech
Vist : 983 gange
110 point
Dato : 26-03-08 15:41

Er der nogen herinde, der har snakket med Claus fra swingerklubben, Klub 72, i Århus..?

Jeg har idag modtaget et opkald fra denne "Claus", som starter med at fortælle, at han ringer fra "Klub 72" i Århus. Han spurgte (ved navns nævnelse), om min kæreste var hjemme.

Jeg sagde nej og tilbød at oplyse min kærestes mobilnummer, men det var han ikke interesseret i. Jeg tilbyder så at tage imod besked, og her er det så, at han fortæller, at han ringer fra SWINGER-klubben, Klub 72! Han spørger til, hvornår min kæreste kommer hjem. Jeg begynder at grine hysterisk, da jeg gætter på, at dette er en telefonjoke, men "Claus" siger, at det er det ikke, og at min kæreste for et par uger siden har meldt sig ind i klubben via medlemsbladet (???), og at jeg bare skal fortælle ham, når han kommer hjem, at "Claus fra Klub 72" har ringet...

Jeg ringer derpå til min kæreste, der undrer sig og siger, at det helt sikkert er en joke. Jeg slår det så op på nettet, og her v iser det sig, at der er mange, der har snakket med Claus indenfor det sidste år!

Hvad hans motiv er, skal jeg ikke kunne sige? Tjekke om huset er tomt? Om jeg bor alene? Hacke sig ind på telefonlinie?

Jeg er sgu halvbange! Jeg kan jo se, der er mange, der har det som jeg - at de først tror, det er en oke, dernæst at deres mand er a lying bastard, tilsidst slår det op på nettet og konstaterer, at det er han måske ikke alligevel...

Jeg har ringet til politiet og oplyst dem om det hændte, men de kan ikke gøre noget, hvis der ikke er trusler involveret. Han ringede fra hemmeligt nummer, så det er ikke muligt at spore opkaldet.

Har nogen prøvet det samme?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-03-08 15:51

Citat
medlemsbladet

Hun må da vide om hun får et medlemsblad ???
Men under alle omstændigheder ville jeg sørge for at låse mine døre og vinduer forsvarligt.
Det er sq da uhyggeligt.
Håber alt ordner sig

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 26-03-08 15:55

Jeg har prøvet at få mange forskellige slags mærkelige opringninger - dog aldrig fra den Claus. Hvorfor de gider finde navn og tlf. nr. ved jeg ikke. De der ringer for at kontrollere om der er nogen hjemme er meget mere diskret. De lægger tit på når de hører at der er folk i huset.

Kommentar
Fra : Rahbech

Dato : 26-03-08 16:09

Jeg er en pige, skal det lige siges Og min (drenge-)kæreste har altså ikke de interesser, og det er jeg helt sikker på

Jeg søgte på google, og der kom en debatside op fra sol.dk, hvor en masse personer har skrevet om ham her Claus. Og eneste konklusion på det hele er, at ingen ved hvorfor han ringer, eller hvad hans formål er med opkaldet? Gad nok vide, hvad der var sket, hvis min kæreste havde været hjemme og han havde fået røret?

Charlotte

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-03-08 16:23

Når der er andre der har fået den samme opringning, ville jeg ikke lægge noget i det.

Hvis det er dit navn der står i tlf. bogen er han vel bare ude på at komme i kontakt med dig, sådan har der været mange fyre der har gjort gennem tiderne, fundet pigenavne i tlfbogen ringet op, og set om der var "bid", nu ved han du har en kæreste, så jeg tror bestemt ikke han ringer igen

Var det din kæreste der havde taget telefonen, var røret sikkert blevet smidt på øjeblikkeligt

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-03-08 17:37

Der har åbenbart kørt en lignende debat på SOL

Pas på opkald fra Claus fra den påståede swingerklub Klub 72.
Han ringer og spørger efter din mand/kæreste og påstår at han har kontaktet Klub 72 for et par uger siden. Så spørger han meget insisterende og pågående igen om du er alene hjemme og om hvornår din mand/kæreste kommer hjem. (Min mand var hjemme og sad ved siden af og var ved at brække sig af grin!!!)
Hvorfor mon han er så interesseret i at vide det?
Et godt råd: Tro ikke på ham!!! og svar ham endelig ikke!!! Smæk røret på omgående!!!
Se også her:
http://debat.jubii.dk/88/Klub+72_224962.html

Kommentar
Fra : Rahbech

Dato : 26-03-08 19:56

Nu har jeg fortalt min historie på sol.dk. Håber, som én skriver, at jeg kan finde nogle fællesnævnere for os, der er blevet ringet op, så vi måske kan få stoppet spaden...

Og nej - vi abonnerer ikke på noget swingerblad

Charlotte

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 26-03-08 22:00

Hvis du kontakter politiet, kan de få hans nummer af teleselskabet, selvom han ringer fra hemmeligt nr, det er registreret.

kpm
ansat ved tdc

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-03-08 01:54

Citat
Hvis du kontakter politiet, kan de få hans nummer af teleselskabet, selvom han ringer fra hemmeligt nr, det er registreret

Hans tlf. nr. står i linket som iah lagde til debat.jubii........taletidskort

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-03-08 08:45

Det må være en ret ubehagelig oplevelse. Er fællesnævneren den at de nummre han ringer til med sit stunt, alle er fastnet-numre og ikke mobil-numre, så er det måske mere noget med at undersøge om der er nogen hjemme.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 27-03-08 11:23

jeg mener at dem der ringer for at høre om der er nogen hjemme- de gør sig ikke så bemærket. De lægger bare røret når der bliver svaret; Men selvfølgelig er det fastnet telefonen de bruger.

Jeg tror ham her er syg, sær, underlig og så er det jo ikke let at gætte hans formål. Det er vel næppe at kapre kunder til klubben,.

Kommentar
Fra : Rahbech

Dato : 27-03-08 19:11

Faktisk tror jeg ikke engang, klubben eksisterer... Har ledt nettet tynd for at finde noget kontaktinfo, så jeg kan ringe og skælde dem røven ud af bukserne, men der er ikke noget at finde.

Jeg synes stadig, det er underligt med ham. Jeg kan spore opkald fra ham via debatsiderne i over 2 år tilbage - hvem fanden ringer rundt i 2 år på den måde???

Jeg har dog ikke haft flere opkald fra ham, ej heller indbrud eller andet (7-9-13-bank-bank-bank)

Charlotte

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-03-08 19:44

Da jeg var yngre - inden tlf loggere/mobiler mm - blev jeg og mange andre af mine veninder da ringet op af alle mulig og umulige mænd.

Ikke alle var alm. telefonfis, nogle var hvor jeg fornemmede at det var for at hører om der var nogle hjemme/om der var en mand i huset

Dette er vel ikke gået af mode??

Manden der ringer er er ikke helt alm. det vil jeg godt give dig ret i, men sådanne opringninger er vel ikke så ualmindelige, selv om der ikke er ret mange af dem, efter loggerne kom frem (ved godt man kan trykke, så nummeret ikke kan ses)

Selv om du havde fundet tlf. nummer til klubben, havde det ikke nyttet noget, han er garanteret ikke medlem, bruger det blot som dække, når han ringer og tjekker om du er alene, eller om du har en mand i huset.

Er det dit navn der står i tlf. bogen?? - så få udeladt nummer, så er det i hvert tilfælde helt tilfældigt hvis du oplever en opringning igen en anden gang