/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
HVad er det nu for en??
Fra : ida.sorensen
Vist : 466 gange
50 point
Dato : 25-02-03 16:36

Hej... Det bliver nok lidt svært at hjælpe mig, men prisen er høj, for et godt svar... Der var på et tidspunkt, for ca. 2 år siden (måske kortere), hvor der var en sanger... jeg kan ikke huske hvad hun hedder, men jeg kan beskrive hende, så godt keg nu kan: Hun er "sort" (neger) ikke så høj (tror jeg) Havde for det meste solbriller på.. Havde en flot negerstemme... Hun var rigtig populær. Sang for det meste ikke så vilde sange... Havde vidst nok glat langt hår. Og også tit en lang (måske mørkerød) læderjakke på... Jeg ville virkelig sætte pris på et svar... knus mig... Lige nu har jeg ikke så mange point (er ny bruger) Men jeg må jo samle nogen sammen, og så skal jeg nok give en god beløning for et svar...

Kommentar
Fra : kris3842

Dato : 25-02-03 16:43

Hmm Det kunne godt være Gabrielle - http://www.gabrielle.co.uk/

Hun passer i hvert fald til beskrivelsen....

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 25-02-03 18:18

Mary J. Blige kunne også være et bud, jeg kender hende mest fra hendes duet med george michael, men ellers har hun lavet en hel del......faktisk har hun en mørkerød læderjakke på i netop videoen med G.M.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 26-02-03 01:57

Jeg holder også på, at at det kan være Gabrielle. Hendes ene øje er dødt, så hun optræder enten med solbriller eller klap......

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 27-02-03 16:25

Hej Kris... Det er ligenetop Gabrielle jeg tænkte på... Jeg ku bar ikke huske hvad hun hed... Virkelig mange tak for svaret.