/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Lektiehjælp til dansk
Fra : LollyLilly
Vist : 749 gange
20 point
Dato : 25-03-08 20:28

Jeg er en dreng der skal starte i 1.g efter sommerferien og som har brug for hjælp til dansk på gymnasieniveau. Det drejer sig om analyser og fortolkninger af kortere tekster såsom digte og noveller. Hvis vi kan holde os til kontakt pr. mail ville det være fint.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-03-08 20:50

hvad er lønnen??

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-03-08 21:03

Og hvordan kan du vide at du et halvt år før du starter får brug for hjælp?

Er du ordblind, udlænding, eller har du på anden måde vanskeligheder med dansk??

Eller er du bare forudseeende doven??? Svend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-03-08 21:10

Hvorfor beder du ikke din dansk lærer om hjælp, til de stede i pensum du ikke har helt fat i??

Jeg tror du får en bedre hjælp her http://www.studieportalen.dk/Forums/Threads.aspx?id=2 end på kandu

Du kan også finde meget her www.duda.dk find faget dansk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-08 21:22

Hvordan gik det med din "engelske" stil.....

Eller søger du stadig "rettelser" til den også...

http://www.kandu.dk/Spg114512.aspx

Accepteret svar
Fra : LRønning

Modtaget 20 point
Dato : 26-03-08 01:59

Hej jeg vil gerne hjælpe dig, jeg er selv færdig med min gym. udd. om et par mdr. og regner med at søge ind på seminariet for at blive dansklærer.

Men kommer selvfølgelig an på hvilken slags hjælp du søger? : = )

Godkendelse af svar
Fra : LollyLilly

Dato : 26-03-08 16:48

Tak for svaret LRønning.

Som svar på dit spørgsmål kan jeg sige at hjælpen jeg søger er hvis jeg får forståelsesvanskeligheder eller på anden vis ikke kan komme videre med teksten - og du i den forbindelse kan hjælpe mig lidt på rette vej.