/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Adobe Reader 7.0.7
Fra : bsorensenas
Vist : 474 gange
200 point
Dato : 25-03-08 19:29

Jeg kan ikke mere læse mine dokumenter fra banken med Adobe Reader 7.0.7, men skal have instaleret den nyeste version, Adobe Reader 8.
Problemet er at jeg først skal have afinstaleret 7.0.7 versionen. Men det kan jeg ikke, computeren siger at den ikke er tilgængelig, når jeg prøver at afinstalere den i kontrolpanelet. Hvad gør man så?
Jeg har Windows XP.

Benny

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-08 19:36

Der er sikkert noget af Adobe som kører på computeren, højre klik på nederste blå linje og på Jobliste, find Adobe marker og klik på Afslut job, så kan du afinstallere, ellers kan du med sikkerhed gøre det i Fejlsikret tilstand

Kommentar
Fra : iah

Dato : 25-03-08 19:37

Du installerer bare: http://www.revouninstaller.com/ så kan du afinstallere hvad det måtte være...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-08 19:38

Hvorfor vil du afinstallere.....

Den nye fjerner/opdaterer da selv......

http://www.adobe.com/dk/products/acrobat/readstep2.html

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 25-03-08 19:38

Nu du er igang med opdatering, hvorfor så ikke smide Adobe ud og bruge Foxit Reader ? Den tærer ikke så meget på computerens kræfter = hurtigere og gratis: http://www.foxitsoftware.com/pdf/reader_2/down_reader.htm

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-03-08 19:53

Den nyeste opdatering 8.1.1 giver altså problemer hos mange som blot har opgraderet fra 8.0, den kan simpelthen ikke åbnes, geninstalleres, afinstalleres ordentligt uagtet brug af regeditcleanere eller møntvask og centrifugering.

Brug Foxit som foreslået af o.v.n. indtil næste formatering.

Kommentar
Fra : bsorensenas

Dato : 25-03-08 20:24

Nu har jeg fået fjernet Adobe Reader 7.0.7 ved hjælp af Windows Installer Clean Up, men når jeg prøver at installere den nye, melder programmet: 'Can't retrieve essential parameter! (12250.305.770)'

Godkendelse af svar
Fra : bsorensenas

Dato : 25-03-08 20:34

Tak for svaret o.v.n..
Det løste problemet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-08 21:43

Selv tak, ja Foxit reader er god og hurtig, jeg læste om den da miritdk anbefalede den