/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Problemer med ny musikhardware
Fra : Iselou
Vist : 660 gange
179 point
Dato : 25-03-08 14:55

Hey.

Jeg var lidt i tvivl om mit spørgsmål skulle ligge under computer/hardware eller musik, men nu røg det altså herind

Jeg har i dag købt en mikrofon (Shure MS85) og en Mixer (Xenyx 1204 Fx).
Jeg har sat ledninger osv. i de rigtige steder, det er først når computeren skal i brug, det går galt.

Problemet er at computeren bruger dens standart højtalere og mikrofon, og det er jo ikke meningen.

Jeg har Deaktiveret begge dele og aktiveret det nye hardware. Computeren viser både den nye mikrofon og højtalere og der står også at det virker, men der kommer ingen lyd når jeg tester mikrofonen og højtalerne.

Håber at det er til at forstå

Vigtigt: Jeg har L****E vista

Håber nogen kan hjælpe da jeg har fået et tilbud om en demo jeg ikke kan sige nej til og jeg skal helst i gang hurtigst muligt.

På forhånd 1000 tak!

Mvh Louise

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 25-03-08 14:59

HEi.. download det her:

http://www.download3k.com/DownloadLink1-REALTEK-High-Definition-Audio-Driver.html

Det er en lydprogram, der hjælper dig med, hva du ville have tændt og slukket..

HD audio hedder den..

den er Top-perfect- med garanti :D

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 25-03-08 20:51

Hey cool2000000

Når jeg installere programmet, skriver den: Denne driverpakke omfatter ikke en driver til understøttelse.

Ved du hvad man gør ved sådan noget?

Mvh Iselou

Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 26-03-08 21:57

Slet ikke nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-03-08 14:35

Hej

Har du sluttet Mixer til igennem denne
http://www.behringer.com/01_news/onlypicfile.cfm?file=../XENYX-SERIES/UCA200_big.jpg&w=1000&h=545&title=UCA200

så skal der jo sluttes en forstærker på den usb boks, og den skal vælges som lydenhed inde i Kontrolpanel, Lyde og lydenheder.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-03-08 14:38

Har du prøvet at kigge her:
http://www.behringer.com/05_support/webform_support.cfm?IsFAQ=1&rn_var_name=p_prod_lvl1&rn_var_value=362

maske der er hjælp at hente her.

mvh klaudi