/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Router UDEN firewall
Fra : DJfrakja
Vist : 520 gange
40 point
Dato : 24-03-08 20:42

nogen som kender til en
router uden firewall, eller hvor man hel kan slå den fra..Skal bruge den som en dummy mellem min "Rigtige" router fiber linien, så det kræver jo at den tillader alt traffik igennem den..

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-03-08 20:43

Du kan bare åbne alle porte!

Kommentar
Fra : DJfrakja

Dato : 24-03-08 20:47

Nope hjælper ikke da sikkerheden skal være i orden. Skal bruge det til at teste hvorfor fiberporten ved internet udbyder smækker i hele tiden. Mener at min nuværende router driller med noget mac spoof.....så router skal bare stå som dummy imellem.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-03-08 20:49

Du kan da holde en enkelt linie helt åben..............DMZ til en enkelt comp.

Kommentar
Fra : DJfrakja

Dato : 24-03-08 20:55

ja, men så skal jeg også bruge en anden router, det hjælper jo ikke hvis min nuværende ikke kan hitte ud af hvilken mac addresse den skal bruge....Vil bare have en billig router som tillader alt traffik uden at skulle til at definere DMZ og firewall

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-03-08 21:23

Alle routere skal "defineres" .......................... ca. ½ times tidtager det.

Kommentar
Fra : DJfrakja

Dato : 24-03-08 21:26

Ja, det ved jeg. Men jeg vil have en som jeg ved ikke laver/kan alt muligt, da jeg ligesom har sat sådan en op der har virker perfekt på en ADSL linie, men driller på en DSL Den skal bare have sin egen mac adresse og være åben for alt ind og udgående traffik......