/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Sunowich
Fra : 3773
Vist : 1019 gange
500 point
Dato : 24-03-08 19:50

Fordi du er så dyyyyyyyyyyyyyyygtig.

(og klog)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-03-08 19:53

Citat
850 indlæg på 2½ månedfaktisk (jeg har lige tjekket) SunoVITSEN tror åbenbart at der
kommentarpligt på alle tråde herinde,,,, [Blink]

2½ måned svarer til 400 arbejdstimer. Hvilket videre svarer til, at fjoget er med i et spørgsmål godt 2 gange i timen hver eneste arbejdstime i 2½ måned. Eller en kommentar ca. hver anden time hele døgnet rundt i 2½ måned.

Det forklarer jo bl.a hvorfor svarene er i den ringe kvalitet som de er,,,, [Hihihihihi]

Eneste positivt ved fjogets høje kandu aktivitet må antages at være,at familien forskånes for samvær med "KLOGEÅGE'EN" [Hahahahaha]

UPS,,,,,hvad handler tråden egentlig om? ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, SØM? *gg*

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 510 point
Dato : 24-03-08 20:09

Damn, det er ca det samme som jeg har været med i - på 4½ år

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-03-08 20:15

Dine har nu ellers været gode pve!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 24-03-08 20:26

Tak 3773, i ligemåde

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-08 21:12
Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 24-03-08 21:46

du er ikke kommet til det

Kommentar
Fra : givKANDUsupport

Dato : 24-03-08 22:50

Lad være med at genere Sunowich eller Klumme !

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-03-08 23:03

STOP dog denne forbandede chikane af kandu, vi er faktisk nogle der KAN LIDE at bruge denne side OG som bliver irriterede over alle disse chikanetråde som GANG PÅ GANG skubber seriøse spørgsmål ned ad OG UD AF 'seneste indlæg'

Hvad i alverden får I dog ud af alt dette her??
Det er barnligt og dødhamrende irriterende!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 24-03-08 23:22

Citat
Fordi du er så dyyyyyyyyyyyyyyygtig

Tager du pis på ham eller hvad

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-08 00:19

Selvfølgelig tager 3773 pis på profilen, som er blacklistet af spørgeren og derfor ikke kan komme med kommentarer, og jeg har lagt mærke til at Sunowich har alle sine rygklappere blandt kvindelige profiler, synes i virkelig at der kommer særlig mange guldkorn fra den kant ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 00:25

Citat
synes i virkelig at der kommer særlig mange guldkorn fra den kant ?

Hej O.V.N.
Jammen det må der jo på en eller anden måde gøre , han har jo fået mange point og han har da også fået af mig. Men det er da fordi jeg har kunnet bruge hans svar til noget.
Det er vel også det der er meningen her. Du har da også fået point af mig netop fordi dit svar har været godt
Jeg syntes tilgengæld ikke det er ok at svine nogen til når man ikke har en chance for at forsvarer sig.Men det er der åbentbart delte meninger om.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-08 00:29

Enig 3773 burde lukke op så profilen kunne komme med sin mening, det er faktisk unfair ikke at gøre det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-08 00:31

ovn

Grunden til at fjoget har sin støtte hos de kvindelige brugere, er at disse har dette omsorgsgen, som bruges når de skal tage sig af børnene. De er mere overbærende og tilgivende og set i deres lys er han jo en velfungerende baby.

Vi andre betragter ham som den voksne mand, som han i kraft af alder og erfaring, burde være. Men kors i hytten. Han nærmer sig debilområdet og jeg er sikker på, at han er under tilsyn af en eller anden slags.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 00:32

Nemlig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 00:34

Citat
Han nærmer sig debilområdet og jeg er sikker på, at han er under tilsyn af en eller anden slags.

Se nu begynder du jo også klumme. Det er da skruen uden ende

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-03-08 00:35

Hvorfor ovn? Psyko'en har lystigt oprettet hadetråd på hadetråd hvor han har diskuteret klumme, samtidig med at denne var blacklistet! Af og til også undertegnede. Så hvorfor lade ham komme til orde? Dette her er egen medicin!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-08 00:36

AT åbne for Sunowich gør blot at tråden går op i NADA og ingenting. Han har så glimrende vist hvad han kan i andre tråde, og personligt kan jeg godt undvære hans barnlige og latterlige kommentarer, som gentager sig i en uendelighed, da hans vokabularium er så begrænset som det tydeligvis er.

Men det står jo 3773 frit for... jeg kan jo bare holde mig væk, hvis jeg vælger dette

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 00:41

Jammen selvfølgelig kan du holde dig væk hvis du vil klumme. Det er jeg ikke i tvivl om
Men det er der jo så mange der bare kan hvis vi vil

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-08 00:44

Det er jo det som gør det lidt interessant. Nogen er meget i mod disse tråde, men de elsker samtidig at læse dem og ligger samtidig og vælter sig rundt i åhhh så retfærdige forargelse, derfor er jeg personlig blevet ret ligeglad med dem.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-08 00:45

Vist er jeg naiv, men da jeg så spørgsmålets overskrift, troede jeg at de 500 P var til Sunowich fordi
Citat
Fordi du er så dyyyyyyyyyyyyyyygtig
du får svært ved at udlede dem, men måske har jeg taget fejl af dig, og at det her er en ren hadetråd, ikke bare en drilletråd

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 00:46

Ja men du er her

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 00:47

Hej igen O.V.N.
Jeg tror du er inde på noget af det rigtige

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-08 00:48

Citat
derfor er jeg personlig blevet ret ligeglad med dem

Med DEM mener jeg de som forarges. Trådene tager jeg stilling til individuelt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-08 00:51

Og selvfølgelig har Vitsen givet gode råd ind i mellem. Det tror da fanden med det antal kommentarer han tæppebomber Kandu med.

Selv du, ville med bind for øjnene og en MP med 250 skud, i kunne vinde en førstepræmie i et skydetelt på Bakken, hvis du bare fyrer den af på må og få.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 00:51

Jammen det er da også et klogt træk klumme. Det gør jeg menlig også, selv om jeg godt kan lide og drille lidt ind imellem,men det skal der også være plads til når bare ondskabsfuldhederne udebliver

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 00:53

Nu må i ha godnat alle sammen og sov godt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-08 00:56

gonat skøre kælling

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-08 00:56

Jeg er med på drillerier, men direkte tilsvining er ikke min kop te, Sunowich er lidt sjov at drille fordi han farer op som trold af en æske vinger af her, sov godt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-08 01:12

Nu sover du måske, men bemærk dig, at en bruger som Suno kan man ikke drille. Det er han for dårligt begavet til. Han har ikke den humor, som der skal til for at opfatte nuancerne i sproget forstå ironi og sarkasme og det er endnu sværere når det kun er skriftligt.

Læg mærke til hvem jeg eksempelvis kan drille herinde....Jeg burde jo ikke nævne nogen, da jeg jo klart ikke kan få alle med, men som et repræsentativt udsnit af dem, kan jeg nævne 3773, Creamygirl, Refi, Ans, Dova, Rellom, og mange flere.

JEG SKRIVER TYDELIGT at fordi man ikke er nævnt her, er man ikke nødvendigvis i klasse med Sunowich....afgjort ikke.

Med Sune har du muligheden at du enten klapper i dine hænder og gir ham ros, fordi han den en gang ud at 500 rammer rigtigt, eller gør ham opmærksom på at han er et fjols og håbe at han holder sig ,om ikke væk så lidt tilbage. Men nej ikke denne Sune. Denne Sune glemmer på et nanosekund de 499 gange han ævler noget lort af, sig og tumler jublende beruset rundt når han får point på et af sine svar, og dette stimulerer yderligere hans sygelige kommetarlyst.

Sygeligt er det sgu, når man skriver 850 indlæg på 2½ måned.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-08 01:49

Tillæg til tåbens statistik

2934 kommentarer siden 9 dec. 2003 svarende til 1,5 kommentar hver dag i 5år 2 mdr. 23 dage år....1918 dage.

Gu ved om han har et kontaktbehov

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-08 01:51

Mffrf (med forbehold for regnefejl)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-03-08 01:54

Specielt hvis man har in mente at han i lange perioder ikke har været "På". DVS når han er, er han her 200%.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-03-08 01:55

Huskede du et par skuddage klumme?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-08 02:24

LOL Ja lige i år, men ellers ikke...det rykker heller ikke % ret meget. Men klart, hvis man indregner hans fraværsperiode så kan den nemt komme op på 2

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-03-08 02:28

Se lige på 850 indlæg på to en halv måned.

Forsigtigt kan vi sige to en halv måned er 75 dage

dvs
850 / 75 = 11,3 kommentar pr dag!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-03-08 02:34

For min skyld kunne han lave 50 indlæg om dagen, bare han ville undlade at svare på ting han intet aner om!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-08 03:53

Citat
Eller en kommentar ca. hver anden time hele døgnet rundt i 2½ måned.

Det passer jo meget godt med
Citat
dvs
850 / 75 = 11,3 kommentar pr dag!

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 25-03-08 16:20

Hvor mange af de seneste mdr's indlæg fra Suno er så svar på tiltale fra dig, søde Klumme?

Og du er godt klar over at jeg nok ikke er den eneste, der har tjekket DIN statistik???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-08 17:01

Citat
Hvor mange af de seneste mdr's indlæg fra Suno er så svar på tiltale fra dig, søde Klumme?

Det ved jeg ikke, og det ved du heller ikke.

Citat
Og du er godt klar over at jeg nok ikke er den eneste, der har tjekket DIN statistik???

Nej det var jeg ikke klar over, at jeg var klar over, men tak for oplysningen. Hvis du er een af dem som har tjekket min statistik, så har du formentlig også set den slående forskel, der er på min og landsbytossens statistik. Ellers skulle du tage og gøre alvor af dit fjolleri. Jeg forstår heller ikke helt hvor du vil hen med dit indlæg....fortæl fortæl

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-03-08 21:59

Det bliver spændende at se KarenD!!?!?!? Det eneste du laver lige nu, er at synliggøre al PM'eriet, som foregår bagved. Var du bare en anelse kritisk, kunne du finde ikke så få angreb, bla. på mig i tråde hvor PsykoVits har startet svineriet. Bagefter er han rendt tilbage til egne tråde, svinet Klumme og undertegnede til. Fået klap på ryggen af hele mosterklubben, tørret øjne osv. Og ham der startede var PsykoTorsken. Ligeledes har han massive anvendelse af hadetråde også undret noget. Specielt at ingen fra Mosterklubben synes irrettesættelse var på sin plads. Det er sjovt nok kun vi andre der skal rettes til - og især Klumme. Mht livsfarligheder kan findes mindst et sted, hvor Torsken skriver at man bare skal prøve sig frem - med el-installaioner. Sådan et råd er ikke bare dumt, det er himmelråbende åndsvagt.

Bare min mening!

Men tag da endelig idioten i forsvar, men find lige jeres briller. Smæk bare til højre og venstre med lussinger, men smæk også ham der tit, for ikke at sige ofte starter balladen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 22:56

Citat
Mosterklubben

Hver er medlem af den

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-03-08 23:12

Citat
Selv du, ville med bind for øjnene og en MP med 250 skud, i kunne vinde en førstepræmie i et skydetelt

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på at jeg rent faktisk er mester på 15 m. indendørs riffelskydning her nede på sydhavsøerne
Det var så en ting til du ikke vidste om mig , men man skal lærer så længe man lever

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-03-08 00:15

Skægt faktisk. 15 meter indendørs. Skød et par sæsoner som knægt.

Men det var nu Klumme der kom med den der med skyderiet!

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 26-03-08 00:17

Tak for svaret pve.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-03-08 01:19

Citat
og jeg har lagt mærke til at Sunowich har alle sine rygklappere blandt kvindelige profiler, synes i virkelig at der kommer særlig mange guldkorn fra den kant ?

Guldkorn?! ....den var go'

Jeg tror nærmere det handler om, at kvinder generelt har sympati for mennesker med børneorm - Downs syndrom - øhh begge dele?!

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 26-03-08 15:07

Citat
Jeg forstår heller ikke helt hvor du vil hen med dit indlæg....fortæl fortæl

Det var så sandelig ikke et forsøg på at forsvare nogen eller noget.

Klumme altså, det var bare ment som godmodigt drilleri... Troede du af alle ville værdsætte ironien.

(synes altså ikke mit indlæg var SÅ nemt misforstå)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-03-08 15:24

Det må du da undskylde Karen. Sån havde jeg ikke opfattet det, og jeg synes ellers jeg er meget go til at opfatte ironi, men den kiksede åbenbart. Eller osse var den bare så knivskarp, lavet af en dame

Men jeg blev jo nysgerrig, og kiggede da på min egen statistik. Ikke fordi jeg troede den på nogen måde lignede fjogets, men nu blev jeg som skrevet nysgerrig. Jeg kan så meddele dig, at jeg havde ret....den ligner ikke på nogen måde landsbytossens. Hvis det havde været tilfældet, havde jeg sgu osse gravet mig ned.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 26-03-08 16:18

Godt ord igen, Klumme
Det er problemet med skriftssprog; der går nemt nogle nuancer tabt.

Citat
Jeg kan så meddele dig, at jeg havde ret....den ligner ikke på nogen måde landsbytossens.

Selvfølgelig gør den ikke det.

Kommentar
Fra : Klumme