/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Knok til nokia
Fra : guldfisken
Vist : 261 gange
40 point
Dato : 25-02-03 12:31

Hejsa
Jeg har det kabel fra thansen, og bruger det program der hedder knok, også vil jeg opdatere en nokia 3310 til en nokia 3315, det kan jeg også hvis det ikke er en for gammel tlf, men de telefoner med for gammel sofware i kan man ikke opdatere dem så man kan lave dem om til en 3315?? også ville jeg lige høre, man kan jo fjerne den kode så man kan bruge alle kort, hvis nu man har gjort det så ryger garentien på sin tlf, emn kan man ik slå den til igen i programmet knok? Også sidder jeg med det der program der hedder logomaneger, nogen der har en god side hvor man kan downloade en masse logoér, til at smide ind på sin tlf?? Håber der er nogen der kan svare på mange af de spørgsmål!!
MVH René

Kommentar
Fra : Smarkie

Dato : 25-02-03 14:31

Hvis du vil have logoer til din telefon, besøger du bare et site som f.eks. mobital.net eller coolsms.dk og finder det logo du vil have, højreklikker på det, trykker 'Gem som..' og så åbner du det ellers bare igen fra logomanager :)

Mvh Frederik Ø!

Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 25-02-03 15:42

med det der 3315 problem..... prøv www.simlock.dk VH MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.................... selv tak

Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 25-02-03 15:46
Kommentar
Fra : nokia3510

Dato : 25-02-03 15:47

HUH SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELVTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 25-02-03 15:50

Så snart du piller ved din fon er garantien væk. Du kan fjerne Simlocken via et flashkabel. mobiludstyr.dk
Læs mere på dejanflasher.com