/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
amatørspg. om FrontPage :)
Fra : WarBitch
Vist : 709 gange
100 point
Dato : 23-03-08 19:44

Hejsa!

Her kommer der lige hvad naturligvis er et NEEEEMT spørgsmål for alle I computernørder ;)

Jeg bruger FrontPage til at designe min egen lille hjemmeside (bruger både den "direkte" måde og lidt MEGET basic programmering.

Spørgsmål:
Er det muligt at komme fra side X og tilbage til forsiden uden at besøgstælleren registrerer det som et nyt besøg? - Lige nu er knapperne bare et link til de forskellige sider inkl forsiden, men det er da lidt træls at den tæller det som et besøg bare for dét.. :S

Og er det i øvrigt nemmest bare at lave tabeller for at få tingene til at se nogenlunde ud (og det ikke bare roder rundt på hele siden)? - Tænker her på at lave en tabel som i venstre side har knapper til de forskellige sider, og til venstre har teksten.. Eller blir det stadig bare noget "rod"? - Kan godt li at det er lidt organiseret i baglandet selvom det ser pænt ud på hjemmesiden :)

WB

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-08 19:49

Det må være din tæller der er noget galt med....

Denne tæller KUN 1 gang pr. dag uanset hvor mange gange du går ind.... (går ud fra den tæller IP)

http://www.livecounter.dk/

Den har til gengæld et HAV af statistikker

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 23-03-08 19:59

Det er en standard-tæller fra frontpage.. Det gør den måske bare?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-08 20:08

Åbenbart - prøv den anden....

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 23-03-08 20:13

hmm.. Retter lige en dum fejl i spørsgmålet.. Som til HØJRE har teksten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-08 20:18

Retter hvad....

Hvad er problemet....

Hvis den tæller du bruger , ikke virker efter hensigten - sætter du en ny ind - derfor forslaget....

Accepteret svar
Fra : semmer

Modtaget 110 point
Dato : 23-03-08 20:28

Ja
tælleren fra Frontpage er totalt upålidelig
du kan klikke på "opdatere" 100 gange
og tælleren tæller hvert eneste klik som et nyt besøg
tilmed kan du selv justere den til at begynde ved f.eks. 500.000

Følg i stedet Refi's råd
eller benyt tælleren fra dit hotel
udbyderen har garanteret sådan en service tilknyttet
og den tæller kun eet skridt i døgnet per computer

Til gengæld tæller den alle besøg
også den besøgende der kommer direkte ind på f.esk. side 7
fordi google fandt et aller andet som netop han søgte på
og sådanne besøg tager Frontpages tæller ikke med

* *

Omkring opbygning af hjemmesiden
da er tabeller en udmærket ting
så er det nemlig dig der bestemmer hvor tekst og/eller billeder er

Når du nu alligevel bruger Frontpage
hvorfor så ikke bruge rammesider?
gør du det - så bestemmer du selv alt
og et nemmere og mere enkelt byggesystem findes ganske enkelt ikke
se f.eks. vores hjemmeside www.japanskedanmark.dk
med over 1.000 undersider, 5.000 billeder, og 200.000 besøgende mdl.
alt er bygget i Frontpage - og der er totalt styr på alt
jeg er ked af, at det program er på vej ud
men kan jo ikke gøre andet end at acceptere

Mvh - SEMMER

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 24-03-08 01:32

Citat
Er det muligt at komme fra side X og tilbage til forsiden uden at besøgstælleren registrerer det som et nyt besøg?

Du sætter bare alle dine links til
at åbne i et NYT vindue
højreklik på tekst eller billede hvor
du opretter linket i frontpage/ hyperlink
indsæt adressen
klik på destinationsramme og vælg
NYT VINDUE

Så bliver din start/ index fil kun åbnet 1 gang

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 24-03-08 02:00

flash til at ordne dine links
http://www.google.dk/search?hl=da&q=flash+menu&meta=
her kan du lave dem gratis online
http://www.hypergurl.com/flashmenu.html

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 24-03-08 18:38

Godkendelse af svar
Fra : WarBitch

Dato : 25-03-08 18:33

Tak for svaret semmer. - Jeg kigger lidt nærmere på rammerne :)