/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Søren Gericke
Fra : Julemanden121
Vist : 1062 gange
300 point
Dato : 23-03-08 19:20

Hej Allesammen

Jeg har et enkelt spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med.

Jeg har væddet med en kammerat at Søren Gericke har arbejdet hos det kongelige
tidligere.

Mit problem er bare at jeg ikke kan finde noget der underbygger min påstand.

Hjælp!!!!

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 160 point
Dato : 23-03-08 19:53

Det er jeg 99 % sikker på, at han ikke har

Kommentar
Fra : Julemanden121

Dato : 23-03-08 19:56

Så vidt jeg husker skulle han have arbejdet på kongeskibet

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 23-03-08 19:59

Han har så vidt jeg kan læse mig frem til været kok på Trapholdt.. men det kongelige står ikke nævnt nogen steder.. så osse 99% på at han ikke har..

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-03-08 21:11

Det er mulig at han er blevet lejet ind til et arrangement, det er det mange kokke der er. Muligens også han.
alimak

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-03-08 22:01

De ville nok frabede sig hans hjælp i dag

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 23-03-08 23:02

Jeg MENER også at han "bare" var indlejet til et arrangement.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-08 23:15

Jeg tror du tager fejl af Søren Gerike og Kondo

Kondo var hos de kongelige igennem mange år men stoppede for (tror nok)et år siden, da han syntes der var for store besparelser

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-03-08 01:11

Der var osse de to stjernekokke som havde udsendelse i fjernsynet for mange år siden...

De hed 'Conrad og Aksel'.
Det var Conrad der var 'Bossen' i programmet MEN.....det var Aksel der havde været ansat hos Kongehuset som kok

Natnat herfra.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 24-03-08 12:00

Søren Gericke tager bl.a. ud og holder foredrag igennem Arte. På deres side er der et kort cv:

Søren Gericke er uddannet i "Grøften", har været kok på Grønland, køkkenchef på The Plaza, Søllerød Kro m.m.

Jeg tror altså ikke at m.m. betyder Majestæten Margrethe

http://www.artebooking.dk/soren_gericke.htm

Kommentar
Fra : malunte

Dato : 24-03-08 15:58

Søren Gericke er min guru, han har helt bestemt ikke været ansat af Hendes Majestæt,det kan hun kun beklage, sikke noget mad den mand kan lave,jeg nyder at se ham kokkerere.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-08 06:52

Ja mad kan han lave, men det ville være skønt, hvis man også kunne forstå hvad han sagde

Kommentar
Fra : malunte

Dato : 25-03-08 10:17

ja det talende vandfald,man skal holde ørerne stive

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-08 10:24

Ja det er lissom at høre Kronprinsen...bare lidt hurtigere

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 25-03-08 12:53

Hæhæ, nogle gange er han tekstet på TekstTV, det synes jeg er sjovt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-03-08 17:17

Kan han lave mad når han er ædru ???

Kommentar
Fra : malunte

Dato : 25-03-08 18:34

vær sikker på, at han ikke optræder beruset.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-08 19:05

Mon ikke det er tekstet for hørehæmmede

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-03-08 00:32

klumme> jo.....og forståelsesbesværede

Godkendelse af svar
Fra : Julemanden121

Dato : 26-03-08 07:38

Tak for svaret dova.