/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Klippe musik sammen
Fra : Marzec
Vist : 2505 gange
30 point
Dato : 23-03-08 17:33

Jeg skal bruge et software-program som kan klippe musikfiler (mest mp3 og mp4) sammen, lade dem fade ind og ud osv. Det må meget gerne være enkelt at bruge...

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 23-03-08 17:34

ACID pro.. søg på google og brug . det er absoulte det bedste

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 30 point
Dato : 23-03-08 18:44

Audacity, gratis

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 23-03-08 18:46

Jeg bruger programmet Audacity som er gratis

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-08 19:15

Og er audacity ikke godt nok, er der gratis program idag - der er SUPER

http://www.giveawayoftheday.com/editor-sound-deluxe/

Men KUN idag....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-08 19:16

Giveaway of the Day - Sound Editor Deluxe
http://www.giveawayoftheday.com/

Gratis til i morgen

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-08 19:16

det var vi lige enige om

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-03-08 22:38

Jeg bruger Easy media creator suite 10 Det er et fedt program der også kan rense musik for støj hakke i småbidder og hvad du ellers har lyst til og så kan det samtidig behandle alle andre medier

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 26-03-08 09:18

Kan også bruge Acoustica Mixcraft (tror jeg det hedder) - det er meget let at gå til også

til live brug kan Virtual DJ også anbefales da dette også er meget let at betjene.

Godkendelse af svar
Fra : Marzec

Dato : 05-04-08 11:22

Tak for svaret Teil.