/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Farvel til kandu
Fra : sokoban
Vist : 765 gange
500 point
Dato : 23-03-08 09:41

Har gennem et par uger set det værste, man kan se i et forum.
Spam og andre former for person chikane.
Jeg har intet ønske om at fortsætte herinde, sålænge der ikke gribes ind
over for disse brugere.
Så her er lidt jeg har sparet op.

God Påske.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-03-08 09:43

vil ikke have dine point

men

ja det er for sørgeligt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-03-08 09:43

og god påske retur

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 510 point
Dato : 23-03-08 09:53

Jeg syntes du skulle blive

Kandu har lige lavet en oprydning, og vi kan da håbe/ønske at det sker igen, så personen med de mange nye nick, kan indse at det ikke gavner at blive ved.

Jeg tror de fleste af os, er møjhamrende trætte af alt det spam og mundhuggeri

Du kan da bare holde en pause fra sitet, lige pludselig har du måske et spørgsmål, ... man kan aldig vide

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 23-03-08 09:53

Ja.. det er yderst sørgeligt at der ikke bliver gjort noget.. Go vind til dig...

Kommentar
Fra : occo

Dato : 23-03-08 09:56

Også jeg må indrømme, at det efterhånden er med mindre begejstring, jeg rutinemæssigt scanner Kandu for emner, jeg enten kan lære af - eller evt. støtte med løsning af.
Der er desværre enkelte, der tilsyneladende ser dette forum som deres egen 'legeplads', hvor de tilsyneladende ser en stor tilfredshed i at ødelægge fornøjelsen/fornuften for alle andre, der bruger dette forum til gensidig hjælp/inspiration.
Gid du måtte få anden fritidsbeskæftigelse, hvor de ikke generer andre.

GOde Påske til SOKOBAN, MIRITDK og alle andre SERIØSE brugere af KanDu.
OCCO

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 23-03-08 09:58

Jamen, herregud (hvis han ellers har nogen indflydelse).

Sådan har det været i de 2 år, jeg har været på Kandu. De helt vilde udgydelser har man da heldigvis retten til at ignorere.
Hvis du ser dig omkring på Kandu, er der da også seriøse/morsomme indlæg ind imellem.
Fjolserne skal da ikke have den fjer i hatten, at de har fået mig til at opgive.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-03-08 10:04

vinger lige af her

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 23-03-08 10:18

Der vil jo altid være en type personer der afviger fra det man vil kalde de normale.
Men sådan er mennesket jo indrettet - desværre.
Var alle medfølende og havde forståelse og respekt for hinanden - ja - så var der heller ikke krig på denne planet.
Men i dybeste grund, så er mennesket jo destruktivt.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 23-03-08 10:20

jeg siger det samme som brokke. "Herregud",,,,

hvis ikke man kan dreje udenom og ignorere det man synes er noget møg,og i stedet koncentrer sig om det man er kommet for,så ligger problemet hos een selv,og ikke hos kandu.

forummet er ikke ansvarlig for at visse "seriøse" brugere gerne forarges,og som en magnet tiltrækkes og opsøger den-de tråde hvor forargelsen synes at have størst mulighed for at udvikle sig større,,,,

men held og lykke med et medlemskab i et andet forum. du vil snart opdage,,,,at ganske som her, så findes samme slags "støj" 0g samme "død seriøse" og forargede brugere alle andre steder.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-03-08 10:21

Citat
vinger lige af her

LOOL Det er da morsomt, at hele Kandu skal vide, at miritdk ikke følger med mere

Øhhh hvorfor???

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 23-03-08 10:22

Tjahhh man er heldigvis ikke tvunget til at læse de tråde der ikke interesserer en, så dem springer jeg over. Desværre er det tit at det går på det personlige plan, hvilket jo godt kan undre da de pågældende sandsynligvis ikke kender hinanden personligt og derfor heller ikke har menneskelig kendskab til den person de "sviner" til. Så mit råd til dig er bliv på kandu.dk og glæd dig over de mange saglige og gode indlæg der vitterlig er!
Skulle du vælge helt at sige farvel så ønsker jeg dig god "vind" fremover og fortsat god Påske.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-03-08 10:38

Giver dig ret, det er sørgeligt at voksne mennesker ikke kan opføre sig ordentligt og behandle sine medmennesker med værdighed. Hvis de kunne det så ville Kandu være en oase af oplysninger.

Godkendelse af svar
Fra : sokoban

Dato : 23-03-08 10:40

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-03-08 10:40

Knete.

Du har sammen med Brokke ret. Jeg tror at brugere, som eksempelvis tararam, sokoban og occo, m.fl. blir lidt høje af at udstille deres indignation og nyder deres søndagsforargelse.

Ved at udstille sig på den måde, kan de sole sig som de "rene og ubesmittede" superbrugere, som er dødeligt seriøse og ikke accepterer nogen form for humor. Guuud hvor må de have det kedeligt. LOOL Hvor billigt

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 23-03-08 10:41

Citat
LOOL Det er da morsomt, at hele Kandu skal vide, at miritdk ikke følger med mere

Øhhh hvorfor???

Den kom ikke med, men det siger vel ALT
Igen en meningløs kommentar, der intet har med noget at gøre.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 23-03-08 10:44

Og så kan jeg endda se at klumme trods at være blakket, stadig kan svare.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 23-03-08 10:47

Citat
Ved at udstille sig på den måde, kan de sole sig som de "rene og ubesmittede" superbrugere, som er dødeligt seriøse og ikke accepterer nogen form for humor

dET Må du sku ike kald mig_______ pis-myre

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-03-08 10:48

LOOOOL Du er sgu morsom sjokoban men ose lidt til grin...ved du det godt??

Men nu jeg har fat i dig, så skrev du
Citat
Igen en meningløs kommentar, der intet har med noget at gøre.

Kunne jeg lige ydmygst spørge dig, hvad dette
Citat
vinger lige af her
har med tråden at gøre??? Er vildt spændt på din forklaring, for jeg kan med min bedste vilje ikke finde nogen dybere mening

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 23-03-08 11:00

Citat
Kunne jeg lige ydmygst spørge dig, hvad dette

har med tråden at gøre??? Er vildt spændt på din forklaring, for jeg kan med min bedste vilje ikke finde nogen dybere mening

hahahaha,,,,,mirit.dk´s

Citat
vinger lige af her
,,,,,går da fint i tråd med trådens start indlæg. Opmærksomhed er det ord du leder efter,krummen,,,,

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-03-08 11:08

Nååååå ja Knete. Jeg idiot, at jeg ikke selv opfattede det Hyg jer.....Min tvillingprofil blir nok snart BL her

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 23-03-08 17:27

Citat
vinger lige af her

Citat
har med tråden at gøre??? Er vildt spændt på din forklaring, for jeg kan med min bedste vilje ikke finde nogen dybere mening

At mirit.dk måske havde forudset din kommen, i denne tråd og ikke gad spammes
af åndede svar, der igen ikke giver mening for denne tråd.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 13-04-08 21:15

Citat:
ja Knete. Jeg idiot, at jeg ikke selv opfattede det Hyg jer.....Min tvillingprofil blir nok snart BL her
Du skriver det selv, men jeg kom lige forbi i dag, dag jeg havde et såkaldt vigtigt spørgsmål,
som jeg håbede på lidt hjælp, eller ikke.
Andre steder, er det mere end nok, med en kommentar,
ellers kommer webmaster og giver advarsler, men ikke her.

Kom tilbage for en kort bemærkning, eller skulle jeg skrive spørgsmål
i håbet om lidt hjælp.

Mvh