/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Enkelt billet til Hong Kong
Fra : jakob20
Vist : 507 gange
55 point
Dato : 23-03-08 00:50

Hej alle..

Vil starte med at sige jeg smider alle mine mange point i spørgsmålet:)

Men sagen er den at, jeg skal skal en enkelt billet til Hong Kong, og dette skal selvfølgelig gøres på den billigste måde overhovedet. Jeg har kigget rundt, men fandt ikke noget jeg syntes var fair.
Er den bedste måde at købe en billet fra en af europas store lufthavne? f.eks. nogle af Londons? for man kan komme til London for en slik nu om dage. Er der nogle erfarne derude, som kender tricket? jeg er fuldstændig ligeglad med comfort etc. Jeg skal lande d. 1. august i Hong Kong.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 23-03-08 01:09

Plejer at være billigt at flyve over Moskva alternativt Tyrkiet men prøv at bruge nogle af de mange søgemskiner på nettet.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 23-03-08 06:58

Hej fandt noget her
Kode
Pris for 1 voksen 3875 + 756 skatter total : DKK 4631
http://www.flybillet.dk/booking/AvailabilityNoAjax.aspx?id=TE1:31a4381141f04c669904f41ff8a6ed72&tid=r1206251730234

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 23-03-08 07:14

tag hyre som skibsdreng på et fraktskib , så får du enda løn for det

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 55 point
Dato : 23-03-08 07:47

Travelink har en hurtig søger.
http://kortlink.dk/travellink/4ym4
Nu valgte jeg d.26, priser og rejsetider kan variere stærkt over en periode så Du skal ikke hænge Dig i een dag.
Hvis Du køber online så vær forsigtig med mus og taster og dobbelttjek før accept, bordet fanger !!

To timer ventetid i Heathrow lyder som en dejlig pause, men selv indenfor samme terminal kan man komme ud for 2-3 paskontroller med køer, jeg har prøvet det.
Ved mange flyrejser i dag skal man også betale særskilt for mad ombord, men priserne er rimelige, der er jo grænser for hvad de kan tage for en lille bakke et-eller-andet

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 23-03-08 14:02

Efter en hurtig søgning på www.momondo.com, fandt jeg en billet til kr. 4454
(det er da ikke så galt)

Godkendelse af svar
Fra : jakob20

Dato : 25-03-08 23:21

Tak for svaret LuffeA.