/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
medion fra aldi er det godt
Fra : ryan1312
Vist : 703 gange
100 point
Dato : 22-03-08 17:23

hej er dett fladskærm godt http://www.medion.de/md30325/dk/flash.html for jeg står og vil ud aog have købt mig en fladskærm.

Det må max koste 6000,- skal være 32" og fremtids sikker og så det aller vigtigste den skal vis kanongode billeder uden at hakke...

hvilken mener i jeg skal køber ?????? må gene være fra elgiganten eller andre fysiske butikker da jeg ikke vil pøvle med pakkepost......

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-03-08 17:26

Hej med dig.
Som jeg skrev i et tidligere spørgsmål har 2 af vores venner købt i aldi. De er fuldt tilfredse og har haft deres i 2 år nu uden problemer. De fik ovenikøbet lov at ha dem på prøve i 14 dage. Derefter kunne de leverer dem tilbage hvis de ikke var tilfredse. Så køb du bare et det.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-08 17:32

Har også købt forskelliget elektronik i Aldi og har aldrig haft problemer som Pia siger Ellers er der også en prissammenligningsside skriv hvor mange ram osv. så får du et overblik som du så kan sammenligne med http://www.edbpriser.dk/Products/Showsubcategory.asp?ID=48

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 22-03-08 18:43

Vi har et næsten magen til. Det du har i kikkerten har mange dejlige tilslutningsmuligheder, så som 2 HDMI stik, m.m.
Det er et OK TV, især nu hvor vi har fået digitale billeder via Stofa.

Køb det og afprøv det og som piaskov skrev, er det ikke tilfredsstillende, tager de det retur uden brok.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-03-08 18:49
Kommentar
Fra : Junkboxs

Dato : 22-03-08 19:36

Jeg har for 2 år siden købt en computer i aldi af medion mærket.
Det har kun været problemer med min medion og kæmper stadig for at få mine penge tilbage.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-03-08 19:46

Produkterne fra Aldi/Medion er for det meste ok.
Aldis indkøbere er dog ikke de klogeste, de har ikke
forstand på det de køber hjem. Eks. en bærbar pc
med Spansk operativsystem.
Aldis service er helt nede i kælderen, Medion kæmper
dog for at rette op på dette, de gør alt for at hjælpe kunden.
Så vær meget kritisk når du køber elektronik produkter i Aldi

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 22-03-08 19:59

Teil -> Ang. service. Ikke for at forsvare ALDI, men for 3/4 år siden gik Compare Support konkurs:'
http://www.crn.dk/index.php/news/show/id=24022 De stod for serviceringen af ALDI's produkter. Det har nok givet lidt problemer at få et nyt supporter/rep. firma etableret.

Junkboxs -> For ca. 2 år siden havde vi et 10 mdr. gammelt Medion TV, alm. widescreen, som gik i stykker. Ned i butikken: Vi kunne vælge at få det repareret, eller pengene retur. Vi valgte det sidste og købte lidt senere vores nuværende Medion 32" fladskærm, som vi har været glade for.

Såhh, den med at ALDI sælger l... og service en by i Rusland, kommer vist an på hvem man snakker med.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-03-08 22:48

Citat
Teil -> Ang. service. Ikke for at forsvare ALDI, men for 3/4 år siden gik Compare Support konkurs:'

Jeps det er rigtigt og Medion knoklede for at reparere skaden.

Vi så for nylig i fjernsynet hvor forskellig behandling folk fik i Aldi butikkerne.
Aldi ville eller kunne ikke forsvare anklagerne i TV.
Min erfaring med det gamle serviceværksted i skovlunde er kun positiv.
Hvorledes det kører nu ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 23-03-08 08:31

Jeg tror det kører nogenlunde nu. Havde mit 2 år gl. medion til reparation i februar. Skulle selv aflevere det på posthuset (gratis forsendelse), og det blev leveret retur ca. 14 dage efter af reparationsfirmaet selv, og var ok repareret.
Jeg så den udsendelse i TV og synes den var meget ensidig. Man interviewede én enkelt utilfreds kunde og de oplysninger der blev givet under udsendelsen var i den grad mangelfulde. Der er nok ingen tvivl om at Aldi tager skade af den historie - typisk 'revolverjournalistik' efter min mening.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 23-03-08 09:05

Sådan er det jo med alle ting. Man hører som regel kun de negative tilfælde. TV er jo ikke interesseret i at interviewe tilfredse kunder. Det er der jo ikke "sprængstof" i.

Kundeservicen kan åbenbart svinge en del fra butik til butik. I den ene butik skal man selv sende ind til rep. og f.eks. i vores ALDI er det stik modsat.

Kommentar
Fra : mikkelberg

Dato : 23-03-08 10:11

Jeg har handlet pc og printere mange gange i Aldi.- Medion yder fantastisk service og betaler både fragt at tingene og, rep. i løbet af 24 timer for det meste, har også været ude for de uden videre har sendt en ny maskine, og skrevet, jeg ikke kunne være tjent med den første.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-03-08 13:15

Hej igen.
Jeg kan ud over mit tidligere indlæg her i tråden fortælle ar den fladskærm jeg sidder foran nu, pc. også er en medion og jeg har ALDRIG haft problemer med den .Tværtimod er det den bedste skærm jeg nogensinde har haft

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 23-03-08 13:48

dejligt at servisen er ok.....men hvordan er tvét er det vært at købe eller skal jeg købe et andet..... vil gerne have dejlig billede at se på ser mest film/underholdning/tv pogrammer og så er det også et pluds hvis pcén kan sættes til....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-03-08 14:00

Hej igen.
De gange jeg har set tv hos vores venner har det været tip top. Så bare rolig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-03-08 14:24

Citat
og så er det også et pluds hvis pcén kan sættes til....

Der er jeg dig svar skyldig. Men prøv og spørge i aldi. De ved det da

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 23-03-08 16:34

Som sagt prøv det i 14 dage, så kan du afprøve de forskellige kanaler og muligheder.
En ting folk ofte glemmer når de ser på TV i en eller anden forretning, så er det højst sandsynlig en DVD der står og kører. Hvordan almindelige kanaler er, ser man bedst hjemme i sin egen stue.

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 23-03-08 16:39

så det er altså en super tv til den pris.....

Kommentar
Fra : ryan1312

Dato : 23-03-08 16:41

så vidt jeg kan forstå er der så ikke digital tuner i den ....... altså 2 tuner en digi og en anolog....