/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Fladskærme!
Fra : jonasmadsen
Vist : 687 gange
100 point
Dato : 22-03-08 12:28

Hej alle kandu brugere!
Jeg kigger og kigger, har været i alle mulige butikker og hjemmesider.
Jeg har sat mig fast på et Samsung eller et sony fladskærm.
Min max pris som jeg vil give er 15000 kr.
Men jeg er rigtig meget itvivl hvad der er bedste og hvad for et man får mest for pengene!
jeg har besluttet at størrelsen/ tommeren må højest være 40 og minumum 32, helst 37-40!
Jeg kører med almindeligt analog(Antenne stik) men har playstation 3 og souround anlæg som skal tilsluttet som HDMI.
Jeg vil gerne have at (Ms) responsetiden er meget lille på skærmen, gerne under 6.

Hvis nogen kunne hjælpe mig ville jeg blive rigtig glad!
Mvh. Jonas

Kommentar
Fra : myg

Dato : 22-03-08 12:33

Gå ikke direkte efter fullHD da du ikke kan udnytte det med analog signal. Havde du en Xbox vr det noget andet.
Ellers er det 2 gode mærker - med en lille overvægt til Samsung i mine øjne.

Du kan faktisk få et rigtig godt Samsung 40" til under 8000 kr. ! (begge mine knægte har købt sådan et og er meget glade for dem).

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 22-03-08 12:57
Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 50 point
Dato : 22-03-08 13:39

Hej med dig.
Vores venner har købt et hver i aldi. Det ene er 37 og det andet er 40. De er fuldt tilfredse med dem og har ingen problemer haft i de 2 år de har haft dem. De er noget under den pris du angiver som max. Prøv og se efter der

Godkendelse af svar
Fra : jonasmadsen

Dato : 23-03-08 10:37

Mange tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-03-08 12:47

Det var så lidt jonas. Fortsat god påske til dig og familie