/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
slette et svar
Fra : Rosalill
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 21-03-08 19:03

Hvordan kan man slette en af dialogboksene man selv har skrevet, under et spørgsmål man selv har stillet?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-03-08 19:05

når du først har sendt kan du hverken slette eller rette

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 21-03-08 19:05

Det kan du ikke, og du kan ikke slette spørgsmålet, kun annullere det, så kan ingen skrive mere i det, men det kan stadig ses i din historik

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-03-08 19:06

Det kan du ikke.

Det er kun kandu, der kan slette indlæg, men det sker sjældent.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 21-03-08 22:55

Ganske utroligt...

Det er næsten dagligt forekommende, at én eller anden vil slette enten sin profil eller et spørgsmål eller hvad ved jeg.

Hvad hunden er det så vigtigt at slette?

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 22-03-08 10:36

Hvis Du ikke mener Du får et brugbart svar kan Du jo annulere spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Rosalill

Dato : 24-03-08 12:24

iah
Jeg kan kun svare for mig selv. Måske synes jeg jeg fik skrevet noget ganske usmart, eller noget...

Hilsen Rosalill

Godkendelse af svar
Fra : Rosalill

Dato : 24-03-08 12:25

Tak for svaret dova.

Undskyld det varede så længe, men var lige på en lille ferie.

Hilsen Rosalill