/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
min ipod spasser ud.!!! hjælp
Fra : sinthe
Vist : 417 gange
200 point
Dato : 21-03-08 18:18

hej alle kandu brugere.
nu er det mig der har et problem som jeg ikke selv kan hitte ud af.

min ipod er gået i stå, og jeg kan ikke gøre noget, jeg satte den til opladning i min comp, og så tændte den og "crashede"
er der noget jeg kan gøre, har prøvet at sætte den til itunes, men det kan kun finde min ipod når jeg tager den ud, hvorefter den siger at den skal gendannes, med det kan jeg ikke da den ikke kan findes når den sidder i, hvad skal jeg gøre.
på forhånd tak!
jesper

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 21-03-08 18:34

kan du ikke risette den.

Kommentar
Fra : sinthe

Dato : 21-03-08 19:09

nope.... den reagere overhovedet ikke

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-03-08 20:11

Hvad er der for en Ipod?
der er nemlig flere muligheder...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-03-08 20:18

Hvis det er en ipod Touch.
Skal du sætter den i restore-mode. Det gøres på følgende måde:
Hold sleep (top) og home knappen (under skærm) nede indtil din iPod slukker.
Bliv ved med at holde dem inde (også når den røde sluk-bar kommer frem).
Så vil den genstarte.
Når Apple-logoet (Under startup) viser sig skal du slippe sleep-knappen (den i top) men fortsat holde home knappen inde.
Når din iPod viser billede af et kabel kan du slippe home-knappen.
Så starter du itunes og sætter USBkablet til.
vh Ben