/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Er 187cm for høj til Suzuki GSX-r 250?
Fra : a_h_nielsen
Vist : 551 gange
50 point
Dato : 25-02-03 09:52

Jeg overvejer stærkt at købe en Gsx-r 250, men skal dog rejse ganske langt for at få en tur på den..Derfor vil jeg høre, om en person på 187 er for høj til cyklen efter jeres vurdering?? så kan jeg jo måske kan spare den lange tur...på forhånd tak Anders H

Accepteret svar
Fra : PowerRanger

Modtaget 50 point
Dato : 25-02-03 11:00

Var soldat sammen med en gut, som havde nævnte cykel, og var omkring 185 cm. høj. Han var overud tilfreds med cyklen og kørte tit langt på den.
Så den kan du sagtens bruge. Det er min vurdering.

Kommentar
Fra : mccracken

Dato : 25-02-03 15:17

Jeg er overbevist om, at det er meget personligt om man synes man sidder godt på en given maskine. Jeg er selv 190 cm og har kørt på forskellige japanske-racere. Der er altså ikke så meget plads som man kunne ønske sig. MEN!! Jeg synes der er plads nok til at jeg ikke har fundet det alt for ubehageligt at køre, men på lange ture kan underarmene godt begynde at snurre lidt(mest på ZXR 750) langtur. Jeg har godt nok aldrig selv kørt på en 250'er men jeg kan ikke forestille mig der er så stor forskel, rent størrelses-mæssigt.

Skal du bruge en maskine til lange ture(touring), vil jeg anbefale at du vælger en anden maskine.

P.S
Prøv den!

Hilsen McCracken
(Yamaha DT 175, Yamaha XS 750, Suzuki GS 750 E,Suzuki GS 1000 E, Suzuki GSX-R 1100 W,Suzuki GSX-R 750 T, Suzuki GSX 600 F, Honda CBR 600 F, Kawasaki ZXR 750)

Godkendelse af svar
Fra : a_h_nielsen

Dato : 26-02-03 23:16

Tak for svaret PowerRanger.