/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spamfighter
Fra : Smukke_Ole
Vist : 653 gange
300 point
Dato : 21-03-08 10:55

Jeg har lige formateret og geninstalleret WIN XP PRO m. SP2 og alt derefter, så apparatet skulle være helt opdateret.
Så ville jeg nu idag hente og installere Spamfighter, men eet eller andet gik galt:
jeg valgte Kør
den begyndte at installere
spurgte om det sædvanlige og gik igang
pludselig dukker et vindue op: Windows installer
Forbereder installationen
og så kom den ikke længere
jeg prøvede at genstarte og fjerne installationen, men det samme gentager sig:
Fjerner installationen
Forbereder installationen
og så sker der ikke mere i i hvert tilfælde ½ time
Hvad skal jeg gøre for at få fjernet Spamfighter, som jeg i parantes bemærket har anvendt med tilfredshed i flere år ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-08 11:03
Kommentar
Fra : iah

Dato : 21-03-08 11:05

Hvis du har problemer med at afinstallere, så er dette program exelent:

http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-08 11:15

..og Ps. : Min oplevelse af Spamfighter (..jeg har ALDRIG brugt det selv!) er:

..det spammer alle afsendte emails med opfordringer til at installere skidtet

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 310 point
Dato : 21-03-08 11:16

Hent spamfighter og gem den i en mappe på skrivebordet. Hiv netstikket ud af din PC, afbryd antivirus og firewall og begynd så at installere spamfighter.

Jeg har fulgt ovenstående fremgangsmåde og det virkede helt perfekt.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 21-03-08 13:35

Citat
det spammer alle afsendte emails med opfordringer til at installere skidtet

Det skal dog lige tilføjes - gælder i den gratis version!

Dette er ikke en reklame! Blot en konstatering...

Kommentar
Fra : clou

Dato : 21-03-08 13:52

Prøv at gåind på Spamfighters hjemmeside og stil spørgsmålet til dem - de er lynhurtige til at komme med en tilbagemelding derfra.

Det har de i alt fald gjort når jeg selv har stillet dem spørgsmål om programmet, som jeg selv bruger med stor tilfredshed

Clou

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-08 14:20

Citat
Kommentar Fra : iah Dato : 21-03-08 13:35

--------------------------------------------------------------------------------------
det spammer alle afsendte emails med opfordringer til at installere skidtet
---------------------------------------------------------------------------------------

Det skal dog lige tilføjes - gælder i den gratis version!

Dette er ikke en reklame! Blot en konstatering...

Joeh... såmen: Det er jo netop tilfældet med ALLE spamsites og programmer:

"Blame it on your nighbour's ..or their children !!!"

Programmet er ik' fem flade øre værd

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-03-08 16:26

Jeg bruger Spamfighter i gratis version, og det virker perfekt hos mig. Hvis den har fanget en mail den ikke skulle, så trækker jeg bare mailen op i indbakken, og det husker programmet. Så det er nemmere og nemmere at bruge det.

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 24-03-08 13:43

-> iah & molokyle

Det gik fint med un-installer'en, men jeg kan stadig ikke få lov at installere Spamfighter

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : iah

Dato : 24-03-08 13:50

Mystisk... Så er der vist ikke andet for end at kontakte Spamfighter direkte for support:

http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Support_Default.asp

Kommentar
Fra : clou

Dato : 24-03-08 16:03

Prøv evt. når du vil prøve at installere programmet - at du inden du trykker på Enter eller Næste, så hold Ctrl Tasten nede samtidig, den forhindrer eventuelle blokeringer.

Det er da et forsøg værd, ikk'?

Clou

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 24-03-08 18:00

Tak for svaret granner01.
Jeg skulle bare have hentet en version, der ikke var net-afhængig for at installere.
Nu er det i orden

Smukke_Ole