/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Internet explrorer opfører sig
Fra : Hausbaer
Vist : 682 gange
200 point
Dato : 21-03-08 07:34

Hej

Jeg har i den sidste tid oplevet at jeg ikke kan komme på nettet med min explorer. Når jeg tænder PC´en virker det fint men så er det som nettet er blokeret. Min kones PC som kører på den samme forbindelse har ingen problemer.

Er der nogen der kender problemet eller endda har en løsning til det...

Jeg kan f.eks. ikke engang logge på msn messenger.'

Håber i kan hjælpe og jeg ikke skal geninstallere...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 21-03-08 07:43

Hvilken version bruger du?

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 21-03-08 07:46

Jeg bruger 7.0

Kommentar
Fra : iah

Dato : 21-03-08 07:58

Den kan jeg overhovedet ikke få installeret... så du må vente til de kloge folk vågner.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-08 07:59
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-08 08:00

Ps. Rens liiiige din registreringdatabase med dette utillity først:

http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 21-03-08 08:00

ja så har jeg problemet igen... prøver lige det link men explorer siger at den ikke akn finde det.. men det er nok min PC det er galt med...BRB

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-08 08:02

Pps. Spøtgsmålet er dog om ikke det er din fysiske forbindelse som fejler. Har du prøvet at benytte konens netkabel?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-08 08:02

Øeeehh.. nåeh nej. Det virker jo når du tænder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-08 08:06

Begge de nævnte programmer kan ligge på en alm. 3½ tomme diskette, så du kan downloade dem med konens pc og vha. diskettedrevet kopiere dem over på din egen maskine og installere/køre dem derfra.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 21-03-08 08:10

hehe... jeg genstarte bare lige..så jeg har gennemført regcleaner... men IEfix virker ikke med IE 7

Tror lige jeg vil køre en trend micro scan.. for at se om der ligger noget adware.. eller kender du et som virker bedre??

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 210 point
Dato : 21-03-08 08:12

Ja: EWIDO

http://spywarefri.dk/onlinevark.htm

På spywarefri kan du også få virkelig kompetent hjælp

http://www.spywarefri.dk/forum/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 21-03-08 08:17

er i fuld gang med at scanne... vender tilbage med resultatet.. ca. 15-30 min.. Forsat god påske..

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 21-03-08 12:43

Du kører ikke tdc sikkerhedspakke vel?

Kim

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 22-03-08 08:04

Nej det gør jeg ikke.. Har cybercity...

til molokyle... det ser ud til at virke nu,,, men jeg er ikke helt sikker endnu...skal lige ha gravet et af de andre netkabler frem jeg har liggende og prøver med det.

God Påske

Godkendelse af svar
Fra : Hausbaer

Dato : 25-03-08 08:06

Nu har jeg kørt dine anbefalede programmer og skiftet netkabel... nu kører det fint... så jeg håber det var det...

Mange tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-08 05:09

Velbekommelse...

</MOLOKYLE>