/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan sletter man sig her???
Fra : BittenOne
Vist : 472 gange
25 point
Dato : 21-03-08 01:27

Jeg er alligevel ikke intereseret i at være medlem herinde, men hvorfor er det så svært lige, at finde ud af hvordan man slettes???? igen.

Det er måske derfor der er så mange indlæg fra år 2003 hvilket undrede mig ret så meget.
M.v.h.

BittenOne/ Journalisten

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 35 point
Dato : 21-03-08 01:32

Desværre ..bordet fanger !

Man kan IKKE slette sig. Man kan dog søge for ikke længere at modtage emails herfra:

Under; 'Vis din profil' ..fjerner du fluebenet fra:
Citat
Ønsker e-mails

Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

[] Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

..og klikker [SEND].

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-08 01:37

Som molokyle: Du kan ikke slettes når du først er oprettet som bruger på Kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-03-08 01:46

Citat
Jeg er alligevel ikke intereseret i at være medlem herinde, men hvorfor er det så svært lige, at finde ud af hvordan man slettes???? igen.

Det er måske derfor der er så mange indlæg fra år 2003 hvilket undrede mig ret så meget.
M.v.h.

BittenOne/ Journalisten

Hvorfor er det så lige at 2003 interesserer dig så meget ?????

Ja det må du jo som journalist lige lave en research på

God påske

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-08 03:24

Du skal bare SPAMME (som nogen kalder det thi hi) sidste 25 og tips og konstant oprette ny profil, så sletter Kandu dig måske helt af sig selv.... men kun måske

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-08 03:26

o.v.n.

Jeg er lidt nysgerrig. Hvorfor dit indlæg, når du blot skriver, at den foregående skrev det rigtige??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-08 03:36

Du er nysgerrig af natur Klumme har du hørt sætningen: Gentagelse fremmer forståelsen måske vil jeg til at tåge rundt med ubegavede kommentarer til alt, som en vis anden bruger, håber ikke at jeg har ødelagt din nattesøvn nu

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-08 03:44

Nej nej da...Jeg var bare nysgerrig, fordi du plejer at være meget "normal". Så det sidste kunne du såmænd godt have undladt lige her, med mindre det altså skulle med LOOL. (Det gør ikke noget )

Nu er det forøvrigt kun 2 brugere, (den der Vitsen og Sexy Miss Italy yakk), der efter min bedste overbevisning er så tåbelige at "høre" på, at det berettiger en tilrettevisning, så det ikke tager overhånd.

Sov godt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-08 03:48

Jeg nævnte ingen navne tak og sov selv godt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-08 03:50

Nej nej... det bemærkede jeg da godt, men jeg tog måske fejl af adressen?? Selv en mester kan fejle

Gonat

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-08 03:55

Dig tage fejl nej det tror jeg ikke på, du kan vist godt læse mellem linjer

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 21-03-08 09:09

klumme
citat:
"(den der Vitsen og Sexy Miss Italy yakk)"
det er FORHÅBENTLIG ikke mig du omtaler ?????????????????????????

og ….
med hensyn til .....
ovn og molokyle
så håber jeg bare at i fortsætter med jeres hidtid gode stil !!!!!

og….
klumme
hvis du har så meget energi til at 'spamme' som du kalder det
så skulle du prøve at begive dig ud i …
at …
besvare de spørgsmål
som spørgerne rent faktisk stiller

så….
vil du opdage at der er kamp til stegen:
MEN…
ikke nødvendigvis som kamp indbyrdes med de andre brugere
….men….
….som ….
*****den der overgår sig selv, er større end den der overgår hele verden*****

jeg er i hvert fald ikke kommet sovende til mine stjerner !!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-08 09:31

MissBe

klumme
citat:
"(den der Vitsen og Sexy Miss Italy yakk)"
det er FORHÅBENTLIG ikke mig du omtaler ?????????????????????????

Nej

og….
klumme
hvis du har så meget energi til at 'spamme' som du kalder det
så skulle du prøve at begive dig ud i …
at …
besvare de spørgsmål
som spørgerne rent faktisk stiller

Hvis du nærlæser teksten, så kalder jeg det netop IKKE spam, som andre fejlagtigt gør.
Jeg besvarer sandelig osse spørgsmål. Det kan du ved selvsyn konstatere i min historik. Men ikke på dette pointliderlige plan, som en del andre gør. Jeg skal ikke på, bare for at komme på.

så….
vil du opdage at der er kamp til stegen:
MEN…
ikke nødvendigvis som kamp indbyrdes med de andre brugere
….men….
….som ….
*****den der overgår sig selv, er større end den der overgår hele verden*****

Kamp til stregen LOOL . MissBe...... den kamp interesserer mig ikke det mindste

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 21-03-08 12:01

....fint nok.....klumme...

...for al den der hetz
der bølger frem og tilbage
det er godt nok ved at være for meget !!!!
uanset hvem der starter og hvem der fortsætter !!!!

snart er der ingen af os der er en sk.d bedre
end det vi kritiserer !!!

go' påske

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-08 13:32

AL den hetz..... hmmm tjaeeeee Hetz mener jeg nu ikke det er, hvis jeg tager ordet bogstaveligt. Men du kan da have lidt ret, at det måske er for meget. Jeg forstår bare ikke, at den som det hovedsagligt drejer sig om, ikke snart fatter at hans blindskydning er det rene idioti, og provokerer mig til en bemærkning når jeg napper ham i hans barnlige måde at føre sig frem på, for ikke at glemme hans lige så barnlige tudetråde og indlæg. Ind i mellem går det altså hen og bliver sjovt.

F.eks begyndte jeg at skifte mit nick-billede ud med passende mellemrum, i det jeg var klar over at det ville forvirre ham og dermed irritere ham LOOL Ganske rigtigt... det gik ikke lang tid før det blev kritiseret af ham. Ligeså er det hylende morsomt at se klovnen gå ind i en tråd og korrigere spørgers stavefejl, hvorefter han retter fejlen med en ny stavefejl LOOOL Det er sgu da morsomt, og samtidig tragisk at man kan have så lidt selvkritik. Nå jeg kunne blive ved, men der er jo andet end i Verden end lille sunovits.

Hvad angår den anden... miss Italy,- missjosephine - som efter 3 mdr. i Italien næsten ikke kan tale dansk mere loool, er bare en vulgær og ulækker gås at "høre" på, som jeg elsker at drille, da jeg ved hun farer op som skudt ud af en kanon

Nå hov... det ene ord tagerdet andet med.....Det var ikke meningen.

God påske til dig osse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-08 14:13

BittenOne har sikkert fulgt mit udmærkede råd: http://www.kandu.dk/spg118819.aspx#1345005
...og modtager derfor ik' flere emiler herfra

BittenOne lukker derfor ikke spørgsmålet i nærmeste fremtid, så derfor 'forlader' jeg tråden..
..som har været aktuelt siden år 2003 *LOL*

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-08 14:41

Så skrider jeg da osse. Gider da ikke være her ...alene

Godkendelse af svar
Fra : BittenOne

Dato : 21-03-08 16:58

Tak for svaret molokyle.

Hvad er det dog for noget, kan man ikke slette sig herinde, så er det jo det rene bondefangeri,er det ens mail. adr. de benytter til alt mulig, så må Kandu.dk anmeldes til Programmet Kontant.

Håber på de blacklister mig, ellers går jeg da videre med denne side.

Hyg jer herinde jer der syntes om disse sider. Tak for alle svarene.Bitten One

Kommentar
Fra : BittenOne

Dato : 21-03-08 17:00

Har slettet fluebenet, så må jeg se hvad der sker her.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-08 17:29

Der sker såmænd ikke mere Bitten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-03-08 19:01

..og det var så dét

STURT STURT NUMMER !!! ...LILLE BITTE PUBLIKUM

</MILLION LAUGHS>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-03-08 20:10

Tjaee