/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
objektiver til canon eos 400d
Fra : frederikshavn
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 20-03-08 13:48

Hey nogen der ved hvor man kan købe billige objektiver til et canon eos 400d,ikke nødvendigvis orginal

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-03-08 14:06

Søg på nettet efter Sigma objektiver

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-03-08 14:28

Har selv købt en sigma brugt, (DBA)men den har jo så ikke antiryste-funktion.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gertfthomsen

Dato : 20-03-08 15:58

Hvad har du brug for, og hvad vil billigt sige.
Generelt er ikke-canon billigere end canon, og sigma kan være et fint bud.
Et rimeligt overblik med anmeldelser over objektiver, der aktuelt er på markedet finder du på
http://www.photozone.de/canon-eos

Her bliver objektiverne også vurderet i forhold til pris.

Når du har fundet ud af, hvad du kunne være interesseret i må du på nettet og finde de aktuelle priser. JEg har med held købt fotoudstyr hos min lokale fotohandel - prisen er forhandlet ud fra, hvad udstyret kan købes for i netbutikker.
Vær skeptisk overfor net-butikker, der ikke har tingene på lager - det kan tage laaaaange tider inden de får det hjem - og nogle gange lykkes det ikke.

Gert

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-03-08 16:26

Citat
billige objektiver
gode skarptegnende objektiver, hvor der ingen problemer er i kanterne vil altid koste noget.

Du kan få gode objektiver både hos Sigma som nævnt tidligere, men også Tamron er udmærket.
Jeg har selv et Tamron 28-300mm. F/ 3.5-6.3 macro og det er st glimrende objektiv som jeg købte brugt til 2200 kr.

Du vil have gode muligheder for at finde de objektiver du skal bruge til rimelig penge på www.fotokritik.dk klik på menuen til venstre på FotoMarked.

Der er også muligheder på http://www.fotostart.dk/ men jeg har endnu ikke selv prøvet at købe her.

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 20-03-08 22:21

Glem det. Hvid du ikke vil betale for origiale objektiver og deres kvalitet kan du ligesågodt sælge din Canon med det samme og købe et HP Photosmart istedet.
Hvis det ikke er tilfældet alligevel er et godt bud EF-S 17-85 mm. til ca. 4800,-
Der er INGEN vej der giver god kvalitet udover at BETALE. Objektivet er 75% af kameraet!