/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Yahoo Mail
Fra : yearhouse
Vist : 1022 gange
50 point
Dato : 19-03-08 17:56

Daws med jer..*letter på hatten*

Når jeg læser en given tekst på nettet...Og der står "send os en mail"... Så klikker jeg på dét..og Vupti: kommer Outlook Expres på.

Kan det lade sig gøre, at få min webmail fra Yahoo til at komme frem?...i stedet for at jeg skal til at lukke OE ned...og takke NEJ til at gemme adresse?

Je takker på forhånd fra Århus a´

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-03-08 20:37

når oe er oppe så kan du kopiere adressen og sætte ind i din yahoo mail

Accepteret svar
Fra : kettedk

Modtaget 50 point
Dato : 19-03-08 20:43

Citat
Kan det lade sig gøre, at få min webmail fra Yahoo til at komme frem?

Næppe, men du kan sætte din Yahoo mail op i Outlook Express, således at alle mails bliver vist i OE, og du kan dermed også sende mails fra din Yahoo direkte fra Outlook.

Log på din Yahoo-mail som du plejer, og kig under Indstillinger.
Der skal du klikke på POP adgang og videresendelse. Så vil du forhåbentlig finde ud af, hvordan du sætter en konto til din Yahoo-mail op i Outlook Express.

//Kettedk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-03-08 21:03

altså - mange steder hvor der står for eks klik her for at sende mail - eller kundeservice - osv osv - kan man højreklikke og se egenskaber hvor mailadressen så vil fremgå . (mere and mange steder)

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 20-03-08 16:28

Tak for svaret kettedk. Jeg tror bare jeg kører videre. Er mægtig godt tilfreds med Yahoo.
(er jo heller ikke blevet solgt endnu)