/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Latexfri kondom i str. m
Fra : hojriiskim
Vist : 773 gange
100 point
Dato : 19-03-08 11:44

Hej..

Min kæreste har gennem længere tid haft lidt ondt under og efter sex. Hun læste så i et blad at det kunne skyldes at hun ikke kunne tåle det latex/cremer der er i alm. kondomer. Derfor bestilte jeg nogle latexfri kondomer som hedder Zenith som har en bredde på 58mm. Der stod at de svarede til størrelse m, hvilket jeg plejer køber i normale kondomer. Men de her er lidt for bredde og ikke ret elastiske og sidder derfor løst. Mit spørgsmål er nu:

Findes der latexfri kondomer som er mindre en 58 i bredden? Dem jeg plejer bruge hedder 53mm i diameter. Findes der noget i den størrelse?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-03-08 12:26

Der findes nogen der er lavet af polyurethan (fås på apoteket), men jeg gætter næsten på, at det er sådan nogen du har prøvet, da det er et plastmateriale som ikke er nær så elastisk som dem af latex.....

Men prøv at forhør dig på et apotek, måske de fås i flere størrelser.

Ellers kan man få nogen fremstillet af fåretarme, men de beskytter ikke mod seksuelt overførte sygdomme.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-03-08 13:49

Jeg søgt på forskellige kondomsider og ikke fundet andrer størrelser end den størrelse som som du selv beskriver altså 58 mm bla i dette link
http://www.kondomland.dk/index.php?cPath=77&osCsid=a49770cabf04cc378477e5aee63310ce

Måske du skulle spørge på denne side som også henviser til endnu en mulighed for at søge oplysninger
http://www.apoteket.dk/Spoerg%20apoteket/Stil%20spoergsmaal/Sex%20og%20k%C3%B8nssygdomme/Kondomst%C3%B8rrelser.aspx

Med ønsket om en løsning for jer SunoFisk

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 19-03-08 20:02

Hvad med nogle P piller eller spiral Bare et forslag
Og ellers god påske

Kommentar
Fra : holamik

Dato : 18-05-08 21:06

Ja da!!!

De kan f.eks. købes på www.bluesilk.dk samt alt andet til sammen foremål.