/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
hvordan laver man, så man kan
Fra : meggi
Vist : 475 gange
200 point
Dato : 19-03-08 10:41

Hej
Hvodan laver man, i FP, så man kan lave et bud på en ting, som en auktion?
Kræver det noget extra modul, eller kan det laves direkte i FP?

Der skal være flere varer på samme side, som der kan bydes på.

Håber på god hjælp

Mvh
Betina

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-03-08 10:50
Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 19-03-08 10:51

det mener jeg ikke du kan gøre med Frontpage

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 19-03-08 10:55

Tak, kigger på det.

kan man også lave det sådan at man skal logge ind først, altså så det registreres hvem der har lavet et bud? Dette skal ikke registreres offentligt, men så webmaster kan se hvem byder er?

Er der flere som har et bud?

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 10-04-08 14:24

slet ingen der har flere gode ideer?

Annuller spørgsmålet
Fra : meggi

Dato : 14-04-08 08:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Det er ikke jeres svar, som er dårlige, men kan ikke bruge forslagene da dem jeg skal lave dette for, ikke vil betale for et program som skal bruges til dette.

Desværre, men tak for jeres gode ideer,.