/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Mangler driver til Canon BJ-200ex !
Fra : gekkin
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 24-02-03 23:30

Hej

Er der nogle der kan hjælpe mig med en driver til canon BJ-200ex. Har selvfølgelig været inde på canons hjemmesider, men der downloader man en driver der fungerer til en masse af deres printere. Det virker bare ikke på min maskine. Så derfor: Er der nogle der har en specifik driver til BJ-200ex ??? I må meget gerne sende den til gekkin@hushmail.com

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-03 23:38

1) Kan du fortælle hvilken windows version du bruger.....hvis du bruger windows
2) Kan du fortælle hvilken driver du har prøvet

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 24-02-03 23:42

er er nogle her, men som Uffe skriver - kan du bruge dem?
http://www.usa.canon.com/html/conCprTechSupport.jsp?modelid=7948§ion=10216&pname=BJ-200EX

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-03 23:47

Hvis du er gået ind via den danske hjemmeside er det måske denne
http://www.canon-europa.com/cgi-bin/CEDD/view-driver.cgi?filename=b861_dax.exe som du har hentet ????

Hvis du har XP så burde den selv finde den !!!!

Husk under installationen at slå antivirus fra, dette er et velkendt problem ved installation af printer-drivere, husk også at fjerne alt software som er fejlinstalleret

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-03 23:52

Hvis der stadig er garanti på printeren, kan du få gratis hjælp http://www.canon.dk/framesets/main.htm?page=support&subpage=/framesets/frameset_support.htm

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 24-02-03 23:54

Hvis du bruger win XP:

Information til brugere af Microsoft Windows XP

Installér og anvend Windows 2000 drivere og software på computere med Windows XP. Følg normal installation af drivere og software, evt. anvend "setup" procedurerne som er angivet i manualen. Yderligere detaljer, læs Readme filen.

Hvis meddelelsen "Ny hardware fundet" dukker op på skærmen, så skal instruktionerne som vises på skærmen blot følges punkt for punkt. Herefter kan "Help & Support" skærmen fremkomme med indikation af fejl, selvom driveren er korrekt installeret og kan anvendes som den er.

I visse tilfælde vil der både installeres en Microsoft (minidriver) og en Canon driver. I disse tilfælde skal Canon driveren anvendes. Brug kun Microsoft driveren hvis der ikke umiddelbart findes en original Canon driver.

Hvis der fremkommer en dialogboks med Windows XP Logo test, skal der blot klikkes på "fortsæt" installation. Dialogboksen vil fremkomme 2 gange.

Drivere og applikationer understøtter ikke support for "Fast User Switching" som findes i Windows XP.

Fundet på http://www.canon.dk/framesets/main.htm?page=support&subpage=/framesets/frameset_support.htm

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-02-03 22:07

driveren til din canon er at finde under driver til xp,
blot skal du under kontrol panel-tilfør hardware selv
vælge den i guiden,måske det hjælper eller har du
afinstallere den forrige printer driver(rer) i f.eks
tilfør/fjern programmer,måske er det derfor den du
har ikke virker.men hvilken windows bruger du ??

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-03 20:31

xou....prøvat læse inlæget lige over

gekkin....har du fået det til at virke....du har endnu ikke lukket spørgsmålet

Kommentar
Fra : gekkin

Dato : 25-03-03 18:38

Hej

I må undskylde at jeg ikke har været på et godt stykke tid! Problemet er lidt, at jeg skal installere driveren hos en ven der bruger win95. Han har prøvet driveren (som jo favner en bred stribe af deres produkter!) fra usa.canon.com, men har ikke haft held til at bruge den specifikke driver. Kan ikke selv finde en løsning på problemet (og kan heller ikke helt huske hvordan det fungerer i win95), men er der nogen der kan, må de meget gerne skrive et indlæg.

På forhånd tak!

Gekkin

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-03-03 18:48

hej !
http://www.canon.dk/index1.htm
under driver bobble jet printer er der en driver til 95 !
prøv den...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 25-03-03 20:50

Canon Help Desk:
Canon Help Desk er for dig der har spørgsmål til dit Canon produkt i forbindelse med installation og daglig brug. Du kan kontakte Canon Help Desk på telefon
44 88 25 91 på hverdage mellem 8-16.