/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
gratis musik
Fra : kolibri2o3
Vist : 1162 gange
20 point
Dato : 18-03-08 19:37

hvordan henter jeg gratis musik

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 19:43

Får du ingen løn?

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 18-03-08 19:46

Musik er ikke gratis. Der er nogle sangskrivere/musikere der forsøger at leve af det.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 18-03-08 19:47
Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 18-03-08 19:49

Citat
Musik er ikke gratis. Der er nogle sangskrivere/musikere der forsøger at leve af det.

ENIG_men ikke spørgamålet.
Men HVA FA____
Citat
du får JO ikke tak for noget herinde allivel

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 30 point
Dato : 18-03-08 20:01

Ny profil igen, hva' Disken?????????????

"Gratis Musik" er tyveri, med mindre kunstneren forærer væk! Taler vi om "Gratis Musik" vha sære russiske hjemmesider, taler vi lodret tyveri. Hvad havde du tænkt dig musikerne, produktionsselskabet osv skulle leve af? Hvem betaler deres løn, hvis du hugger musikken fra dem?

Spiller selv, og giver ikke gratis jobs for sjov.

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 18-03-08 20:17

Citat
"Gratis Musik" er tyveri, med mindre kunstneren forærer væk! Taler vi om "Gratis Musik" vha sære russiske hjemmesider, taler vi lodret tyveri. Hvad havde du tænkt dig musikerne, produktionsselskabet osv skulle leve af? Hvem betaler deres løn, hvis du hugger musikken fra dem?

Spiller selv, og giver ikke gratis jobs for sjov.

LÆS OVERSKIFTEN/ INDLÆG________________

OG LAD VÆR MED AT PISSE PÅ 1 +flere LINK.S-----------_______
LUK SKU DA TUBEN________lol
de findes SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
brug skidtdt

Kommentar
Fra : malunte

Dato : 18-03-08 20:22

kolibri, du kan gå ind på jubii.dk musikdownload og købe musik meget rimeligt kr.8.75 pr nummer,du kan få alt slags musik

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 20:26

Skæv igen, hva' Disken????? Kan du ikke finde en tråd hvor du kan lege med ham gætte-fidusen?

Eller hoppe i havnen, eller bare skride! Dit fordrukne pis er ved at være lidt enerverende!

Godkendelse af svar
Fra : kolibri2o3

Dato : 18-03-08 20:27

Tak for svaret 3773.jeg er totalt enig i alle svar,hvorfor dog gøre sig til tyv for en sang, som kun koster 8kr. at hente helt lovligt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 20:31

.....men du laver vil heller ikke en skid Disken. Og om man stjæler eller bruger bistandspenge flyder vel lidt sammen for dig?!?!? Moralen er vel sådan lidt socialistisk sålænge det er andres værdier det drejer sig om. Fordi: "De har kaftedemig rigeligt". Og da du altid flittigt har passet dit, har du selvfølgelig prokura til frit at kunne berige dig med deres ting, ikke???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 20:33

Nemlig Kolibri.

Lad disken om at stjæle. Vi andre tumper kan sgu købe vores musik og nyde den med god samvittighed.

...og det gør jeg. Har en reol-fuld!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 20:41

Sorry jeg hidsede mig lidt. Er bare sommetider lidt træt af f. eks. højt-råbende LO'er og andre venstreorienterede der kæfter op med lønkrav. Bagefter spørger de til hvordan de kan stjæle brødet ud af munden på kunstnere og deres hjælpere.

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 20-03-08 09:49
Kommentar
Fra : blindbet

Dato : 21-10-08 12:18

[img]http://static.deezer.com/images/deezer.jpg[/img]

Nettets seje Juke-box, Genial afspiller på nettet. [Endelig nær Fremtiden]

- & naturligvis er den lovlig....

Kommentar
Fra : blindbet

Dato : 21-10-08 12:19

sorry det gik da helt galt Linket er her :
http://www.deezer.com/