/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
PDF-fil til trykkeriet
Fra : BWJ
Vist : 1030 gange
100 point
Dato : 18-03-08 19:09

Hej
Har lavet et lille klubblad på 28 sider A5. Det skal nu trykkes og trykkeriet forlanger, at jeg samler det hele i een PDF-fil med fortløbende sider!!! Hvordan gør man det? Jeg kan godt omdanne til PDF, men ikke til een fil.

Accepteret svar
Fra : kettedk

Modtaget 110 point
Dato : 18-03-08 19:11

Mon ikke dette program kan løse det problem:

http://www.cutepdf.com/

//Kettedk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 19:15

For mig gør det. Bruger flittigt Cute's produkter.

Leg lidt med opsætningerne. Du kan konvertere alt til PDF vha Cute.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-08 19:16

I hvilket program har du lavet siderne.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 19:23

Bare programmet kan printe. Cute vælger du bare som standardprinter (hvis ikke du kan vælge den i programmet).

Nemmest er måske Word (og lignende) der tillader at billeder og lignende sættes ind.

Godkendelse af svar
Fra : BWJ

Dato : 18-03-08 19:54

Tak for svaret kettedk. Var lige igang med middagsmaden, og så vrimler det med gode svar.
Men kettedk er et godt bud, så han/hun får point.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 20:02

Nemlig..............og du BURDE have givet Kette 5 stjerner!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : BWJ

Dato : 18-03-08 20:02

Også en tak til 3773 - jamen, jeg vil forsøge at lege lidt...

- og til Eyvind, jeg bruger OpenOffice.org Writer - men det er ikke for smart

Kommentar
Fra : BWJ

Dato : 18-03-08 20:05

ØV- hvordan råder jeg bod på dette, er ikke så vandt til denne form, men har da været med så længe og skrabet en hulens masse point sammen, så det ville slet ikke være noget problem.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 20:06

roooooooolig

jeg drillede kun

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 20:09

Til "husholdning" er Word egentlig OK. Og Open Office kan vil det samme. Til lidt mere speciel billedmanipulation bruger vi proffe programmer. Og i det daglige virker det dæleme fint.