/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp til media center!
Fra : Draco
Vist : 440 gange
400 point
Dato : 18-03-08 16:18

Hej..

Jeg har lige nogle problemmer med Media Center i Vista og jeg håber der er nogle af jer kandu-brugere der kan hjælpe..

Problemmet er at jeg ikke kan få langt nogle musiknumre ind i programmet, og jeg synes selv jeg har prøvet alt.. nogen der kan hjælpe, please..

hilsen Draco

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 18-03-08 16:28

Du skal ikke tilføje musik. men tilføje at Mediecenter overvåger den mappe der ligger musik i.
under
>Indstillinger
>Konfiguration af mediebibliotek
vh Ben

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 18-03-08 16:31

det er jeg godt klar over, og det har jeg også gjort end til flere gange, men alligevel finder den ikke nogle numre, selvom de har været der før... jeg havde fjernet mapperne fra overvågning fordi den ikke rigtigt ville som jeg ville, og så har jeg lagt dem tilbage til overvågning, med det resultat at alt mit musik ikke findes mere i programmet, men er dog stadig på sin plads på computeren...

Kommentar
Fra : sinthe

Dato : 19-03-08 15:29

brug et andet program. der er ikke noget i vejen med at lave en playlist i media player !

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 19-03-08 16:12

nu er det jo godt nok ikke media player, men media center... og så har det godt nok heller ikke noget med playlister at gøre, da jeg slet ikke kan få lagt noget musik ind programmet... men hvilket program skulle det så være, hvis det gerne skulle ligne media center?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-03-08 19:42

Jeg har lige siddet og leget lidt med mit medie center og det fungerer som det skal, altså akkurat som dit ikke vil. Hvad der er galt kan vel kun en rep af windows ordne.

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 20-03-08 09:38

ja, det er der vel ikke rigtigt andet at prøve...