/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
om at lukke et spørgsmål
Fra : NinaM
Vist : 513 gange
50 point
Dato : 24-02-03 21:28

er der en der lige gider at smide et svar ind på
http://www.kandu.dk/dk/spg/11523
så jeg kan få lukket spørgsmålet, og også gerne et på dette spørgsmål, så jeg også kan få lukket det her, ellers er det jo noget rod

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 24-02-03 21:34

Hej igen NinaM

Du skal blot klikke på acceptersom svar i højre hjørne over den kommentar du mener der bedst opfylder dit spørgsmål.

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 60 point
Dato : 24-02-03 21:35

Nå ja, der var jo ingen kommentarer :-8

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : NinaM

Dato : 24-02-03 21:37

Tak for svaret srhansen.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 24-02-03 21:37

Ja det lyder lidt billigt.
Du får svaret en gang til

http://www.sunhawk.com/digital/search/productpreview.asp?PRODID=96068&SITE=SUNHAWK

Hvis jeg har misforstået, så bare ignorer mit svar. Jeg er ikke pointhaj.
Jeg gør det kun fordi, jeg vil hælpe dig med at få spørgsmålet lukket.
Iøvrigt synes jeg det var et flot svar du fik.

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 24-02-03 21:42

Hej Nina

Det var jo en noget "forkølet" besvarelse jeg gav dig. Jeg havde ikke set at der ikke var nogen kommentarer.

Iøvrigt mener jeg det er i orden at lade sine spørgsmål stå åbne et stykke tid, hvis ikke man har fået et svar på sit spørgsmål. Det er blot vigtigt man underretter de brugere, der trods alt har brugt tid og kræfter på at hjælpe en om at man stadig ikke har fået løst sit problem og man tillader sig at vente lidt

mvh srhansen