/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Påske
Fra : pve
Vist : 2778 gange
100 point
Dato : 18-03-08 15:42

Nogen der kan nogle gode hjemmesider med nemme og enkle påske klip. Med andre ord en til flere sider hvor jeg lige kan trykke print og klippe efter et motiv.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-03-08 15:51
Kommentar
Fra : pve

Dato : 18-03-08 15:55

Hej Hellebirgitte,

fine sider, jeg kan bare ikke finde sådan nogle helt enkle skabeloner som jeg kan klippe efter i eksempelvis karton og som min søn så efterfølgende kan tegne på.

Det skal ikke være så fancy

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-03-08 16:03

Denne ser rimelig nem ud - altså når du lige hjælper sønne lidt -

http://www.ask-alex.dk/artikler/artikel.php?selection=&cid=8&id=2977

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-03-08 16:05

Okay Måske kan du og sønnen så bruge noget herfra bare klik på P i venstre side,
http://www.dansk-papirklip.dk/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-08 17:03

Hejsa måske her ?? http://www.mors-papirklip.dk/paaske/paaske.htm

Du kan også låne nogle bøger om det på biblioteket

God påske SunoFisk

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-03-08 18:41

Takker for de gode genveje, jeg kan bruge tegningerne til børnebørnene.

God påske til alle.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 18-03-08 19:18

Granner01 her er en del mere til børnebørnene.....6424 sider

http://www.kids-n-fun.com/coloringpages/Kleurplaten.aspx

Undskyld pve, men jeg ville lige give lidt mere underholdning... din søn kan sikkert også finde noget han kan bruge, der er bl.a et påskeæg der er meget nemt at farvelægge, hvis han synets det er for svært at klippe

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 18-03-08 20:25

Citat
Nogen der kan nogle gode hjemmesider med nemme og enkle påske klip. Med andre ord en til flere sider hvor jeg lige kan trykke print og klippe efter et motiv.

JA__
ska du osse hvae DET

Godkendelse af svar
Fra : pve

Dato : 18-03-08 20:30

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-03-08 21:53

Takker Nordsted mange gange og ønsker en god påske.