/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pinnacle
Fra : Nul7
Vist : 492 gange
200 point
Dato : 18-03-08 13:49

Nu skal jeg have brugt nogle point igen.

Er der nogen der kan give en fornuftig forklaring på hvorfor det højt rosende "Pinnacle Studie plus 11 " ikke kan fremvise en klar utilsløret prøvevisning på PC-en.
På Tv-et går det meget godt når jeg viser mit Dias slide show.
Jeg har tidligere brugt "Magix edit pro 5" som jeg var yderst tilfreds med, men det var Vista ikke, den viste flotte dias på PC-en.

venlig hilsen 7nul.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-03-08 13:53

Jamen så brug dine point på Magix og ikke på Pinnacle, jeg har også prøvet begge (Pinnacle var en ældre udgave) på en XP maskine, jeg var slet ikke tilfreds med Pinnacle

Kommentar
Fra : alka

Dato : 18-03-08 14:04

Jeg bruger 11'eren. Har en 2,4 pros. og 2 GB RAM. Det hele kører perfekt!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-08 17:04

Måske kan du bruge programmet Magix edit pro 5 ved at benytte "kør som"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-08 17:10

Start > hjælp og support > skriv Programkompatibilitet > søg >
klik på denne:
Få gamle programmer til at køre
under denne version af Windows

Læs og rul ned til:
Klik her for at åbne guiden
Programkompatibilitet.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-03-08 18:15

--------------------------------------------------------------------------------
Citat
Jamen så brug dine point på Magix og ikke på Pinnacle, jeg har også prøvet begge (Pinnacle var en ældre udgave) på en XP maskine, jeg var slet ikke tilfreds med Pinnacle

o.v.n du er en gammel mand fra udlandet du slal snart over til danmark med traktor og dele iskager ud, Pinnacle er godt nok når man kender det.

dr.dem

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 19-03-08 10:44

Hej!
Der var mange hjælpsomme svar, men ikke et konkredt jeg synes kan bruge, - men, ok. det satte en modstridende debat igang, og det er alle pointerne værd.
Jeg synes det er en falliterklæring at gå tilbage til et ældre program, og jeg har dog givet nogle hundrede kr. for Pinnacle.(Magix kan ikke købes for point, hvis I skulle være i tvivl)
Det der irritere mig er at afspilningen på pc-en er sløret, - på tv-et er den ok.
?.. Kan det være noget med projektindstillingerne at gøre?
Den står på primær skærm, - Pal standart.
Jeg glæder mig til at underskrive med Nul7 igen og ikke 7nul.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 20-03-08 08:55

Hej!
Er I blevet tavse?

Hvorfor kan Magix give klare billeder ved afspilning, - men den forholdsvis mere roste Pinnacle kan ikke?
Til dr.dem. Hvordan har du med dette? Har du normale klare billeder ved fuld skærm?
Er der noget du mener jeg skal være opmærksom på?
Jeg kan dessværre ikke så godt engelsk, og min 300 siders manual er på engelsk. Jeg glæder mig til der kommer en på dansk.

vh. 7nul

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 20-03-08 14:56

Jamen jeg kan ikke forklare hvorfor, har bare konstaterer at sådan er det

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 24-03-08 10:06

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-08 11:25

Sevl tak, du fik da brugt dine point men kom ikke videre, eller gjorde du