/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobil til 1000kr.
Fra : dreyer
Vist : 2441 gange
220 point
Dato : 17-03-08 21:05

Jeg søger en mobil til max. 1000 kr. uden abonnement. Abonnement er udelukket.

Det er vigtigt at den:

Er flad (og gerne lille på andre leder også)
Nem og hurtig at betjene
Helst ikke klap-telefon
Nogenlunde hårdfør
Stabil
Lang batteri-levetid

Den behøver til gengæld ikke at indeholde diverse gejl, kamera, etc.

Kom med et godt bud og scor billige point! Send gerne links til anmeldelser, men jeg vil også gerne høre personlige erfaringer.

Venlig hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 21:09

Her er lidt forskellige i test http://www.pcworld.dk/c/mobil

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 21:11

Det er jo noget af en jungle men her er til under en tusse

http://www.pricerunner.dk/cl/1/Mobiltelefoner?sort=3&price_max=1000

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 21:13

Her er en serie uden abbonement http://www.goblue.dk/group.asp?group=8

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-03-08 21:16

Billigste mobiltelefon uden abonnement
En af de billigste mobiltelefoner uden abonnement kan købes for ca. kr. 299,- inkl. porto, uden abonnement og uden bindinger. Det er en Alcatel OT e157, som ikke forhandles mange steder, men har forholdsvis mange funktioner i forhold til prisen. Alcatel er ikke et særlig udbredt mobiltelefon-mærke i Danmark, men det er en stor koncern der står bag mærket og kvaliteten er normalt i orden. Mobiltelefonen har de basale funktioner som f.eks. GSM Dual Band (900/1800), SMS, vibrator og telefonbog. Alcatel OT e157 har desuden en række mere avancerede features – f.eks. polyfoniske ringetoner, spil, alarm og regnemaskine. Den har en såkaldt "pseudocolour" skærm. Skærmen ligner umiddelbart en farveskærm, men det er i vikeligheden en sort/hvid skærm med et statisk farvebillede som baggrund. Du kan læse en anmeldelse af Alcatel OT e157 på mobile-review.com (engelsk) Denne billige mobiltelefon uden abonnement kan købes bl.a. hos chronograph.dk

læs mere her http://www.billigmobilguide.dk/mobiltelefon-uden-abonnement/

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-03-08 21:21

Hos bl.a. El-Giganten har de indimellem rigtig gode tilbud på mobiltelefoner uden abonnement - så prøv at kigge forbi din lokale butik.

Clou

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-08 22:23
Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 17-03-08 23:25
Kommentar
Fra : dreyer

Dato : 18-03-08 22:37

Flere bud ud fra egne erfaringer?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-08 22:45

Citat
Flere bud ud fra egne erfaringer?
er der da nogle ?? Jeg kan da også hive lidt tekst ud fra et link så det ser ud som min erfaring

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-03-08 23:29

Jeg har Sony Ericsson K 608. Den er købt i Computercity for 300 kr. Der er kamera i, man kan sende sms, der er bluetooth og lidt mere. Men den er nem at bruge og batteriet har lang levetid. Og så kan jeg høre radio på den. Den er selvfølgelig købt uden abonnement.
Jeg kan tilføje at ynge mennesker ser på mig i dyb undren når jeg snakker om min mobil. Bemærkningerne er forskellige, men den mest sagte er: Den er jo ældgammel.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 19-03-08 00:51

Hejsa

Du kunne evt. høre dem på www.mobil-forum.dk

De er flinke til at hjælpe

Hilsner fra Nuserpigen