/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Piaskov
Fra : dr_dem
Vist : 546 gange
50 point
Dato : 17-03-08 20:36

Citat
Q på 54, sygehjælper gennem 35 år.3 børn. lystsejler gennem 14 år. nu hjemmegående.
interesser : sejle , hus , have og madlavning.

Skal der ikke rettes lidt

Q på 45 år gammel dame ( ser sådan ud) og sygehjælper gennem 35 år, Mor til 3 børn. Lysekrone ejer gennem 14 år. Nu Passes det hele, her hjemmet
interesser : Lysekrone, hus, have og madlavning til min mand.

Eller hvad

Kommentar
Fra : docmuth

Dato : 17-03-08 21:07

Hvad har du/I nu gang i

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-03-08 15:06

dr_dem, der står nu altså ikke 45 men 54 år

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-03-08 17:28

Shyyyyyysss PIA VIL GERNE VÆRE 45

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 50 point
Dato : 18-03-08 20:56

Hej dr_dem.
Så kan du godt opfører dig ordentligt. Jeg er 54 lidt endnu,men i aften føler jeg mig som 64 . Jeg er næsten færdig med at flytte min mor på plejehjem og for det ikke skal være løgn så mangler vi at hænge 2 lysekroner op. Det bliver de i morgen
Hvad har du ellers gang i ??? Jeg har ikke kunnet nå at følge med herinde de sidste 2 dage ,men jeg må se at få indhentet lidt

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-03-08 21:00

1: det er kun Onsdag imorgen

2: To lysekroner i en stue

3: Du vil gerne være 45

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-03-08 21:03

Og du er færdy med manden og børnene og så har du fået lov tik komme på computeren

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-03-08 21:05

kan se jeg har røg i øjenene

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-03-08 21:06

Men Pia point er dine

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 18-03-08 21:08

Tak for svaret piaskov.

Din gamle truntetøs

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-08 21:08

Manden er også færdig som gårdsanger ( det har han forøvrigt aldrig været ) men han er træt
Børnene er flyttet hjemme fra og vi 2 halvgamle nyder livet. OG uanset om du brokker dig eller ej skal de 2 op og hænge i morgen. Husk på at hun er en gammel og næsten blind kone så det er godt med lys

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-08 21:09

1000 tak dr_dem men forklar mig lige hvorfor jeg pludselig skulle ha dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-03-08 21:29

--------------------------------------------------------------------------------
ER DET LØRDAG IDAG DIN TUMPE

Den var til refi

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-02-08 18:41

--------------------------------------------------------------------------------
Sig mig er det mig du kalder tumpe?????????

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-02-08 18:42

--------------------------------------------------------------------------------
OK. Jeg ville ellers spørge hvad F.. du bildte dig ind.

--------------------------------------------------------------------------------
Blacklist

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-02-08 18:42

--------------------------------------------------------------------------------
Søde læs højere oppe

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-02-08 18:44

--------------------------------------------------------------------------------
Du skal ikke sige F.. til mig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-08 21:31

OKAY den er feset ind. God påske

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-03-08 21:34

Citat
Nej det er jeg normalt ikke Men hvis folk oisser på mig eller min familie er jeg ikke sjov at bide skeer med

den var sjov

oisser måske et P

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-03-08 21:43

NUL do
54 år det er gammel jeg skrev tidliger 45 men næ næ DAMEN sagde JEG ER 54 og lidt mere
Hmmmmm Nej jeg gider ikke mere

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-03-08 21:51

oki..du er altså for viderekommende engang imellem

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-08 22:03

Citat
den var sjov

Det var sq da også meningen