/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Respons
Fra : Steffansteffan
Vist : 384 gange
35 point
Dato : 24-02-03 20:57

Jeg har lavet en hjemmeside i php som jeg gerne vil have lidt respons på, det er nemlig første gang at jeg laver en hjemmeside i PHP

Det er en søgedatabase med over 250 forskellige kategorier.

http://www.Superlinks.dk

De nå meget gerne skrive et 1 - 13 tal.

jeg tager imod og ting

/Steffan

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 24-02-03 21:19

Hej Steffan

Det er en smadderflot side du har lavet. Men når jeg går ind på siden og vil have et link til et interesseemne, får jeg hver gang at vide, at der er O link.
Måske er det bare fordi du ikke er færdig?, men bare spørger om hvordan den ser ud?, så vil jeg gi' karakteren 10 med pil opad.
Jeg håber du svarer på mine spørgsmål.

Med venlig hilsen
Frank

Accepteret svar
Fra : annvibeke

Modtaget 45 point
Dato : 24-02-03 21:21

Den vil jeg da gerne gi' et
10-tal for overskuelighed.
9-tal for design.(pga reklamebanner)

Og hvis du så retter fejlen i linje 196 på forsiden...så blir du bookmarket hos mig, når du er færdig

(fejl i i linje er den besked jeg får, hver gang jeg returnere til forsiden...s....irriterende
- jeg ved, at det har noget med min pc's indstilling at gøre - jeg ved osse at fejlen KAN rettes)

vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-02-03 21:21

Hej Stefan,

*LOL * det var da en meget smart måde at få "hits" på, nå spøg til side... du må nok hellere ind og rette lidt i din hjemmeside. Alle dine små gule foldere (mapper) gav i mit tilfælde 1'ste gang en fejl i ME 6, næste gang havde jeg ikke nogle problemer. Alt i alt en pæn hjemmeside men stadig en af dem hvor et par enkelte links er tomme, så der er en hel del arbejde endnu f.eks "0 links vil blive vist i kategorien Madlavning".
Efter 5-10 min. test så får du kun et 7-tal men det er mest på grund af de "tomme" links, for lay-out får du 8 med en lille pil op.

Hygge...

Søren

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 24-02-03 22:32

Hej Stefan

Tja...

Efter som der er tale om et produkt kaldet LINKSCAFFE fra http://www3.sympatico.ca/zunic/ finder jeg det svært at give dig karrakter for design/opsætning.

Den øverste Banner reklame trækker MEGET ned (fordi det ødelægger designet total - og presser det essentielle af din side UD af skærmen.... Farve valg - Tjo... hvidt kan da altid bruges. Men det sender ikke ret mange signaler, ud over de gamlekendte. Det kan være en smule anstrengende at læse på hvid baggrund. Men i dit tilfælde vil jeg sige at det hverken trækker ned eller op.
Jeg vidste ikke at "Robinson" og "Net Rouletten" var Countere.... Hvorfor ikke lige rette den smutter...

Så en samlet karrakter herfra er et 6 tal, da der ikke er tale om eget arbejde... Jeg må jo nok erkende at jeg mistænker dig for "ikke at ville bruge inputtene du får" men mere tænker på at få nogle HITS....

Lad nu være med at tage æren for noget du ikke har lavet....

Med til historien til 6-tallet hører nok også, at et "portal" layout efter min mening er noget af det mest kedelige man kan have. Personligt betragter jeg det ikke som web-DESIGN - men noget der kommer fra en web-FABRIK..

Lidt drøje hug... du spurgte jo, og "antyder" at du kan tage det...

mvh.

BenKvist

ps. jeg mangler forøvrigt et link til Copyright-notitsen som de forlanger man skal bringe..., for at kunen bruge portalen gratis... FY FY

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 24-02-03 22:39

.... jeg glemte lige....

Du har IKKE fået oversat alle tekster...

Det kniber med tekster vedr. søgning, samt tilmelding af nye links....

Du bør måske også forklare i tilmeldingsdelen, om man skal tege "HTTP:/" med i sin URL eller ej.

Hygge

BenKvist

Godkendelse af svar
Fra : Steffansteffan