/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Solgt bolig
Fra : pve
Vist : 652 gange
100 point
Dato : 17-03-08 14:22

Er der nogen der ved om der findes et sted på nettet hvor man se hvad tidligere solgte hus blev solgt til, eller bare hvad de blev sat til salg til ??

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 17-03-08 14:35

Ja på ejendomsmæglernes hjemmesider kan du se hvad de er sat til salg for.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-03-08 14:36

også huse som er solgt tidligere ?

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 110 point
Dato : 17-03-08 14:39

Jeg ved ikke om siden også er for huse der er solgt, men prøv at kikke på den

http://www.boliga.dk/

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 17-03-08 14:52
Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-03-08 15:03

Du kan ikke på nettet finde tidligere salgs/købspriser.

Når ejendommen er solgt, så forsvinder annoncen også. Der er de ejendomsmæglere, der reklamerer med en solgt ejendom, men du kan ikke se prisen på ejendommen.

Jeg ved jo ikke, hvad du skal bruge det til, men hvis du har kig på en ejendom, så ret henvendelse til det pågældende tinglysningskontor i kommunen. Der kan du se, hvad der skyldes i ejendommen. Hvornår der er optaget lån.

Men en salgs/købspris nej.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-03-08 15:08

Der er en sådan side, men den er ikke beregnet for private.

Citat
e-nettet er et landsdækkende elektronisk kommunikationsnetværk, der leverer oplysninger til realkreditinstitutter, pengeinstitutter, ejendomsmæglere

http://www.e-nettet.dk/get/74917.html

Godkendelse af svar
Fra : pve

Dato : 17-03-08 15:23

Tak for svaret Olesen-50.

Jeg ved ikke om det findes i dit link men jeg tror du er nærmest. Jeg har nemmelig selv fundet et sted hvor man kan se "tilbage" i tiden som minder lidt om dit link.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-03-08 15:27

Så synes jeg da, du skal oplyse om, hvor du selv fandt svaret

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 17-03-08 15:52

hej pve

der er jo også denne...
https://www.ois.dk/

der er også en del om økonomien

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 17-03-08 15:59

eller i jylland..
https://www.ois.dk/