/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
XXL
Fra : Laika_pigen
Vist : 730 gange
75 point
Dato : 17-03-08 14:21

Er der nogen som ved om det er sandt der ligger en Restaurent i Aarhus by som hedder noget med XXL?
Hvor alt efter sigende skulle være i XXL.

Gerne link hvis det kan klares eller bare Adressen dertil.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-03-08 14:25

Når jeg kigger på de fleste danskere, mig selv inkluderet, savner jeg snarere end restaurant i størrelse S (eller L hvis man taler dansk til sit tøj)

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 85 point
Dato : 17-03-08 14:28
Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-03-08 14:31

XL Århus
Sct. Clemens Torv 15
DK - 8000 Århus C.

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 17-03-08 14:32

Tak for svaret pve.

Super. Havde bare hørt om det, og ville så se hvad det var. Hold da op någet Kød man kan få der. *GG*

God Påske.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-03-08 14:33

tak og i lige måde samt velbekommen

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 17-03-08 14:39

fy for pokker en gang madsvineri....ikke noget at sige til at der findes så mange overvægtige ...og sikke priser..danmark er sindsyg dyre med deres reataurationspriser.
for 119 kr. kan jeg få forret, hovedret, tilbehør, vin, kaffe og dessert for hernede...
j.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 17-03-08 14:41

Missj, det passer jo ikke generelt, du kan få de samme slagtilbud her i DK, men Italien og DK er lige dyre

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 17-03-08 15:19

nixen det ikke sandt..madvarer er betydeligt billigere hernede bortset fra mælk og visse andre sager der allegevel er unødvendige.
købte lækre appelsiner på marked i lørdags lækre sicilianske mums..dem ku je gikke ha fået for denpris i dk på denne årstid.og så er de totalt nyplukkede...det er virkelig billigere at handle ind til køkkenet hvis ellers man går i de specielle butikker...men selv supermarkeder er billigere med kød
og grøntsager.og vin...
hvor i dk kan du købe dejlige skønne sangoivese vine for 2 € .....og vel at mærke drikkelige...
har fundet et sted med frisk økologisk mælk til 1 € l.i supermarkedet koster 1 l.alm kedelig mælk omkring 1,5 €....newj italien er bestemt ikke prismæssigt som i dk...alt er billigere, men det er blevet dyrere efter de har fået €'en..den er de ikke glade for hernede...
.j.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 17-03-08 15:28

ps...forresten så er danmark kåret til at være det dyreste land i eu..hvad både restaurationsbesøg overnatininger på hotel, transport og fødevarer....angår og det land i eu der føder flest børn i gennemsnit.
og italien er det land i eu der føder færrest børn i gennemsnit.
j.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-03-08 15:38

Ja maden er blevet pi...dyr her i Danmark.
Det er billigere at gå ud og købe "ting" det koster snart ikke noget længere.
Men vin er nu blevet ret billigt i Danmark, også drikkelige.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-03-08 16:45

missjosephine

Er det fordi det er så dyrt at gå ud at spise i Dk, vi føder så mange børn, eller hvordan er sammenhængen ellers? ;-:

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 17-03-08 17:10

Kan slet ikke se hvad missjosephine bliver så forarget over.

Kan hun ikke tåle det her inde så kan hun blive ude af tråden.
Nu kan hun ikke skrive i den mere for har blacklistet hende. Har ikke brug for at hører hvad hun kan og ikke kan i Italien. Hun er vel ikke bedre end os andre.

Spiser du selv kun sund mad uden noget udensommad eller hvad???
Du er måske helsefreak?????

Nåh

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 18-03-08 13:35

hej Laikap...!
Det var dog et klamt grundlag, at få et medlem blacklistet på. Tænk dig lidt mere om inden du handler....
Mvh. la

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-03-08 21:48

Lige mine ord...bare fordi man har en mening!!