/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
fastbrændelskedel
Fra : alsap
Vist : 864 gange
40 point
Dato : 17-03-08 14:07

Er der nogen der kender til en fastbrændselskedel fra firmaet ALTRA med navnet AMON 21? Den lyder næsten for god til at være sandt. Den passer bare helt perfekt til det vi skal bruge den til og den rette størrelse i målene. Men det er kun ALTRA der sælger den og det er det der for den til at virke lusket.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 17-03-08 14:52

Hej.

Citat
Men det er kun ALTRA der sælger den og det er det der for den til at virke lusket.

Jeg kender ikke den omtalte keddel, men efter at have sat mig ind i hvad det er for en keddel, og også læst om firmaet der fremstiller den, så kan jeg ikke helt forstå at du mener den virker "lusket" .....
Data omkring produktet virker helt fornuftigt og der er vel heller ikke noget at sige til prisen, så hvis den ellers opfylder dine krav til anvendelse og størrelse, så ville jeg slå til. Du har jo under alle omstændigheder også 14 dages fortrydelsesret, så helt galt kan det vel ikke gå.
Jeg kan sige, at jeg fra en kollega har hørt at produkter fra omtalte firma i bred forstand har vist sig at være af god kvalitet, så på denne baggrund kan jeg godt anbefale.
hilsen
Bennymanden

Kommentar
Fra : alsap

Dato : 17-03-08 15:23

Jeg har lige talt med firmaet. Efter en meget positiv samtale hvor jeg fik besvaret alle spørgsmål, vejledt og uden han prøvede at sælge en dyre og større varer, valgte jeg at købe kedlen. Det er efterhånden svært at finde ordentlige sælger idag. Det er ihvert fald et firma jeg vil anbefale.

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 40 point
Dato : 17-03-08 15:45

Jamen det lyder præcis som min kollega har beskrevet det - så "alsap" jeg kan kun sige Tillykke med din nye kedel .....

forsat god dag og god Påske
hilsen
Bennymanden

Godkendelse af svar
Fra : alsap

Dato : 17-03-08 16:03

Tak for svaret bennymanden.

Kommentar
Fra : skaerm

Dato : 17-06-08 20:40

Hej Alsap
Sidder lige og Kigger efter ny fastbrændselkedel, da jeg lige har købt andet hus (med gammelt oliefyr), har været lidt lun på Amon kedlen, da den ikke er så teknisk, som en "moderne" Gasogen kedel, og så er det jo støbejern, som min gode gamle salamander
Men har ikke rigtig kunne finde nogen som har erfaringer med en Amon kedel, og har andet ated på nettet (pilleklubben) hørt dårlig omtale af Rosendal (så vidt jeg kan se er Rosendal og Altra det samme firma, deres web sidder er identiske), og er derfor som dig lidt skeptisk. Men nu faldt jeg lige over dit indlæg, så ville hører om din Amon kedel er i funktion, og om den lever op til dine forventninger?? Og hvad fyrer du med?? håber meget og hører fra dig..
Venlig Hilsen Bo