/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Foldedøre
Fra : Rytterknaegten
Vist : 4391 gange
299 point
Dato : 17-03-08 13:26

Hej derude.

Foldedøre, ikke for fanzy, ganske almimdelig, plast eller træ.
"problemet"??? mål 73X180 cm.

Det ER et mærkeligt lille hus Vi har, og vil gerne fjerne en soveværelsesdør, og sætte foldedør istedet.

Dør man kan afkorte i højden??

Hvor finder jeg noget jeg kan bruge??

rimelige priser, gør da heller ikke noget

Mvh
Rytterknægten

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 17-03-08 13:34
Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 17-03-08 14:34

Hvorfor ikke ændre den eksisterende dør om til skydedør.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 14:40
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-03-08 16:27
Accepteret svar
Fra : haise

Modtaget 299 point
Dato : 17-03-08 17:24

Hej rytter knægt.
Flexi foldedøre er nemmest at afkorte.
Afkortning i både top og bund.
Korter du kun af i bunden risikerer du at håndtag sidder for lavt.
Afkortning i toppen - afmonter hjul, husk at markere hvilke lammeller hjulene er monteret på (hver anden) Før hjul monteres igen SKAL du bore for med et 3 m/m bor, ellers flækker lammellen
Ved afkortning skal du passe på ikke at save i hængsel-fjedrene.
Monteringstid ca. 1 time.
God fornøjelse.

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 17-03-08 19:30

Tak for svaret haise.
Mvh Rytterknægten

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-03-08 19:33

Hej med dig.
Vores datter og svigersøn havde samme problem. Svaret fandt de i silvan billigt og de hjalp med tilskæring og andet. Prøv og snak med dem