/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
XP og Nero.
Fra : Monsen1234
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 24-02-03 20:33

Jeg har "Nero Burning 5,5" med "Cover disigner" på min Windows XP Home Edition. Brænder programmet er på dansk og "Cover disigner" er på engelsk, det har jeg levet med længe, men i weekenden indstalerede jeg "Nero Burning 5,5" fra den samme cdr. på min datters computer som har Windows XP Profesional og der var "Cover disigner" nu pludselig på dansk, selv om den er Indstaleret fra samme cdr. Jeg har prøvet at indstalere den igen på min pc. men her er den stadig på engelsk.
Hvorfor er det en dansk udgave hos hende og en engelsk hos mig ?
Er der nogen der har en forklaring og hvordan får jeg også en dansk version af "Cover disigner"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-02-03 20:49

Hejsa,

Du skal/kan hente det danske sprog / drivere på Neros hjemmeside http://www.nero.com/en/index.html#root

Hygge...

Søren

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 110 point
Dato : 24-02-03 21:08

På download siden http://www.nero.com/en/index.html#download er der en del du kan vælge. Kig derind en gang imellem. Det er jævnt tit der er en opdatering. Det er garanteret ikke ver. 5.5.10.17b du har lige nu. Samtidig kan du så vælge sprog i languaspack. Hvis du ikke allerede har det, er InCD er godt program, til at forberede en rwcdr til mega bacup "diskette".

mvh
summer

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 24-02-03 21:49

Mange tak for hjælpen, nu har jeg lige pludselig mange flere muligheder, og også Cover disigner på dansk.

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 24-02-03 21:50

Tak for svaret summer.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 25-02-03 00:07

Velbekomme
mvh og godnat
summer