/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vinduer vil ikke gendanne
Fra : mortenon44
Vist : 431 gange
71 point
Dato : 17-03-08 10:56

Først oplevede jeg at når jeg åbnede et internet explorer vindue, blev det ikke åbnet, men lagde sig bare på startlinjen som et minimeret vindue. Jeg kunne venstreklikke på det og der skete ikke noget. Jeg kunne højreklikke på det og vælge på gendan og maksimer uden at der skete noget. Jeg genstartede computeren og der skete ikke noget. Jeg prøvede derefter at gå ind i internetegenskaber og "nulstille" internet explorer og pludselig virkede det igen.
Jeg tænkte at det bare var et eller andet problem i internet explorer, men dagen efter er den nu gal igen. Nu er det andre programmer der opfører sig sådan. Bl.a. Azureus, Outlook og ja alle mapper herunder Denne Computer, Kontrolpanel mm. Jeg er ret sikker på at når jeg starter fx outlook så kører det og det henter mine email osv, men kan bare ikke få lov til at gendanne vinduet og se mine mails. Meget frustrerende. Nogen der har oplevet noget lignende?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 11:00

Måske du har fået lidt snavs maskinen. Hvis ? www.spyvarefri.dk og lav en onlinescanning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-08 11:07

azureus er et fildelings program så det vil du blive bedt om at afinstallere hos spywarefri

men ellers - det ligner i h ø j grad noget skidt på din pc

opret dig som bruger her

http://www.spywarefri.dk/forum/

følg denne vejledning

http://www.spywarefri.dk/forum/links/hjtanv.htm

indsæt loggen i dette forum under nyt emne

http://www.spywarefri.dk/forum/forum.asp?FORUM_ID=15

Kommentar
Fra : mortenon44

Dato : 17-03-08 13:06

tak begge to - prøver begge dele når jeg lige har tid til det. har ellers en rimelig tillid til bullguard som jeg har, men der kan jo slippe skidt udenom